8
گفتگو با مدیر عامل تیم فوتبال بادرود تهران

جوادی : حضور تیمی از تهران در لیگ برتر فوتبال نیاز بود

  • کد خبر : 79944
  • 28 اسفند 1400 - 17:35
جوادی : حضور تیمی از تهران در لیگ برتر فوتبال نیاز بود
لیگ دسته اول فوتبال بانوان در حالی پایان یافت که بادرود نایب قهرمان شد و حضور حمید جوادی در راس مجموعه بادرود، نقشی اساسی در این صعود داشت.

حمید جوادی مدیرعامل تیم فوتبال بادرود تهران در گفت و گو با پایگاه خبری دختران قهرمان عنوان کرد:خوشحالم که در ایام نیمه شعبان به پایانی دلنشین در لیگ دسته اول رسیدیم و مایلم از همه تلاشگران، از مجموعه بادرود گرفته تا سازمان لیگ فوتبال ایران در این مسیر چند ماهه، قدردانی کنم.

وی با اشاره به صعود بادرود در دومین سال تیمداری در دسته اول کشور گفت: یکی از دلایلی که صعود به لیگ برتر برایمان اهمیت داشت، این است که استان تهران با امکانات و شرایط پایتخت، تیمی در لیگ برتر کشور نداشت و این صعود برای فوتبال تهران مایه مباهات و یک فرصت است.

دکتر جوادی با اشاره به حمایت‌های هیئت فوتبال استان تهران ادامه داد:  حضور بخش خصوصی در عرصه ورزش، نیاز امروز ورزش ایران است و البته بخش خصوصی هم باید دلگرم به این حضور بماند و به طور کلی همراهی با ورزش ایران مایه افتخار ما بود.

مدیرعامل بادرود تهران گفت: از زمانی که تصمیم به حضور در مسابقات گرفتیم، تمام توانمان را برای صعود به لیگ برتر گذاشتیم چون حضور تیمی از استان تهران در لیگ برتر نیاز بود.

جوادی با اشاره به عزم راسخ و همدلی اعضای بادرود برای صعود به لیگ برتر گفت: موفقیت یک تیم در گرو تلاش همه اعضای مجموعه است و در بادرود، همبستگی برای رسیدن به لیگ برتر، مهم ترین عامل موفقیت بود.

شایان ذکر است تیم فوتبال بادرود تهران با کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ دسته اول فوتبال زنان ایران، نخستین سال حضور در لیگ برتر را در سال 1401 تجربه خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=79944

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.