4
فرار از یک شکست دیگر برابر سنگ آهن بافق

تاسیسات دریایی باز هم امتیاز از دست داد

  • کد خبر : 80526
  • 24 فروردین 1401 - 17:42
تاسیسات دریایی باز هم امتیاز از دست داد
تیم هندبال تاسیسات دریایی تهران با تساوی برابر سنگ آهن بافق، صدر جدول لیگ برتر هندبال بانوان را از دست داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته نهم لیگ برتر هندبال زنان شامگاه سه شنبه برگزار شد و تیم تاسیسات دریایی باز هم از پیروزی دور ماند تا موقعیتش در صدر متزلزل شود.

تاسیسات که در پایان دور رفت صدرنشین بود، در آغاز دور برگشت به تیم رده ششمی کات شاهرود باخت و دیشب نیز برابر سنگ آهن بافق مساوی کرد.

از دست دادن 3 امتیاز طی 48 ساعت سبب شد فاصله تاسیسات دریایی و سپاهان دهد در صدر جدول به صفر برسد و پیروزی در بازی رودررو، فعلا تاسیسات را در صدر نگاه داشته است.

در مسابقه دیشب تاسیسات و سنگ آهن بافق، دو تیم در حالی در یک بازی پر افت و خیز به تساوی 27 بر 27 رضایت دادند که تاسیسات نیاز مبرمی به برد داشت.

اوضاع برای تیم مهسا معتمدی حتی می توانست بدتر هم باشد زیرا آن ها در نیمه اول 12 بر 14 بازنده میدان را ترک کردند و تا دومین شکست پیاپی، فاصله زیادی نداشتند.

این وضعیت بحرانی برای تاسیسات، ناگوار است و شانس آنها برای قهرمانی در لیگ برتر هندبال زنان را کاهش داده است. تاسیسات برای برون رفت از این بحران باید به سرعت دست به کار شود.

ادامه تزلزل تیم تهرانی سبب خواهد شد سپاهان جای این تیم را در صدر بگیرد و این یک اشتباه نابخشودنی برای تیمی است که در نیم فصل نخست، با اقتدار صدرنشین بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=80526

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.