4
بازیهای دوستانه در ایتالیا

آمادگی دختران والیبالیست پیش از آغاز جام کورناکیا

  • کد خبر : 80558
  • 25 فروردین 1401 - 10:42
آمادگی دختران والیبالیست پیش از آغاز جام کورناکیا
تیم‌های ملی والیبال نوجوانان پسر و دختر و جوانان دختر ایران در نخستین دیدار تدارکاتی و دوستانه خود به مصاف حریفانی از ایتالیا رفتند.  

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” تیم‌ ملی والیبال نوجوانان و جوانان دختر ایران که برای حضور در جام کورناکیا در ایتالیا حضور دارند، شب گذشته در نخستین دیدار تدارکاتی و دوستانه بین‌المللی خود به میدان رفتند.

تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران نیز در سالن پورچیا با تیم دوموویپ (یکی از باشگاه‌های ایتالیا) مسابقه تدارکاتی داشت که این مسابقه در چهار ست برگزار شد.

شاگردان میترا شعبانیان در هر چهار ست این مسابقه حریف خود را با امتیازهای ۲۵ بر ۱۲، ۲۵ بر ۱۲، 25 بر 8 و ۲۵ بر ۵ شکست دادند.

تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران  در گروه A مقدماتی قرار دارد. ملی‌پوشان نوجوان ایران در دور گروهی به ترتیب با تیم‌های ام‌تی‌کی، دوموویپ پورشیا و وربانیای ایتالیا بازی خواهند کرد.

شقایق حسن‌خانی، پریا حاجتمند، ستایش هادی، مریم محمدی، سارینا یعقوبی، ستایش حسینی، آسیه حسنی، زهرا محمدزاده، نیلی رستمی، درسا فلاح، نگار هاشمی، هدیه طالعی، دیانا رشیدی، هلیا پیری و آتنا شادکین ملی‌پوشان نوجوان ایران در جام کورناکیا هستند.

تیم ملی والیبال جوانان دختر نیز از ساعت ۱۸ روز سه‌شنبه به مصاف تیم کیونز یکی از تیم‌های شرکت‌‌کننده در جام کورناکیا رفت و این مسابقه نیز در چهار ست پیگیری شد که سهم هر تیم دو ست برده بود.

شاگردان پدیده بلوری‌زاده در تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران در گروه D مرحله مقدماتی با آرژنتاریو پالاولا آرژانتین، ایسترا ولی مجارستان و دوموویپ پورشیا هم‌گروه هستند.

سارا بطا، محدثه جباری، غزاله بستان، ریحانه فاضلی، عسل نادی، زینب هاشمی، نازنین علیزاده، اسما وطن‌خواه، زهرا رضایی، رویا فرخی، مبینا غفاریان، رکسانا جدی، زینب مدنی، هدیه نعمتی و مهدیه رحیمی ملی‌پوشان جوان ایران در تورنمنت ایتالیا هستند.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، نمایندگان والیبال ایران در سه روز قبل از شروع جام کورناکیا، صبح‌ها به تمرینات خود ادامه می‌دهند و عصرها در قالب دیدارهای دوستانه به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=80558

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.