7
هفته دهم لیگ برتر هندبال زنان

پنجمین پیروزی فصل کات شاهرود با عبور از آتریسا

  • کد خبر : 80569
  • 25 فروردین 1401 - 22:38
پنجمین پیروزی فصل کات شاهرود با عبور از آتریسا
در نخستین دیدار از هفته دهم لیگ برتر هندبال زنان امشب تیم کات شاهرود در خانه برابر تیم انتهای جدولی آتریسای تهران پیروز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته دهم لیگ برتر هندبال زنان امشب برگزار شد و کات شاهرود نخستین برنده جدال 8 تیم حاضر در شاهرود بود.

در این مسابقات که در شاهرود برگزار می شود کات امشب با بهره مندی از امتیاز میزبانی توانست برابر آتریسای تهران 29 بر 16 به پیروزی برسد.

کات که در بازی پیشین خود مغلوب شهرداری ملایر شده بود برابر آتریسا قعرنشین محکوم به پیروزی بود و برابر این تیم با قدرت عمل کرد و در نیمه نخست نیز 14 بر 7 پیش افتاد.

با برتری امشب کات، تیم شاهرودی به پنجمین پیروزی خود در لیگ هندبال بانوان دست یافت تا شانس خود را برای صعود به نیمه بالای جدول افزایش دهد.

کات شاهرود از 10 بازی 10 امتیاز کسب کرده است و در میانه جدول، تیم های شهید شاملی کازرون و سنگ آهن بافق را رقبای جدی خود می بیند.

آنها تا اینجای فصل یک تیم شگفتی ساز به شمار می روند زیرا تنها تیمی هستند که از پس تاسیسات دریایی صدرنشین برآمده اند و این، شخصیت محترمی از کات می سازد.

تیم آتریسای تهران نیز با این شکست کماکان با یک امتیاز در انتهای جدول باقی ماند. دو شکست سنگین این تیم را به قعر فرستاده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=80569

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.