5
حتی دو گل هم برای پیروزی کافی نیست

گریز معجزه وار شهرداری سیرجان از شکست برابر بم

  • کد خبر : 80660
  • 30 فروردین 1401 - 23:16
گریز معجزه وار شهرداری سیرجان از شکست برابر بم
هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان با گریزی شگفت انگیز از شکست توسط شهرداری سیرجان همراه بود و خاتون بم فرصت یک پیروزی بزرگ را از دست داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” مهم ترین مسابقه هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان امشب با تساوی شهرداری سیرجان برابر شهرداری بم همراه بود.

در ال کرمانیکو، دربی فوتبال زنان استان کرمان، امشب تیم شهرداری سیرجان در ورزشگاه امام علی (ع) این شهر در مصاف با خاتون بم به تساوی دو بر دو بسنده کرد.

شکست برابر سپاهان سبب شده بود سیرجان امشب نیاز مبرمی به پیروزی داشته باشد تا وضعیت جدول را بار دیگر به سود خود تغییر دهد اما اتفاقات نیمه دوم این تیم را از هدفش دور کرد.

گل شوکه کننده زهرا قنبری مهاجم کهنه کار خاتون بم در آغاز نیمه دوم آب سردی بر پیکره سیرجان بود و اوضاع برای این تیم زمانی بدتر شد که سمانه چهکندی وینگر مشهدی خاتون دومین گل را به ثمر رسید.

با این وجود، شهرداری سیرجان تیمی نشان داد که تا آخرین دقایق و ثانیه ها تسلیم نمی شود. در حالی که به نظر می رسید خاتون با این برد در حال برداشتن یک گام بلند به سوی قهرمانی است سیرجان همه چیز را عوض کرد.

ملیکا متولی که می توان او را گلزن ترین مدافع فوتبال زنان ایران دانست باز هم در نقش گلزن ظاهر شد و با یک گل دیرهنگام در وقت تلف شده اختلاف را به حداقل می رساند.

به نظر می رسید گل او همان کارکرد بازی با سپاهان را داشته باشد. در آن بازی نیز متولی با گلی در دقایق پایانی تنها فاصله را کم کرده بود و نتوانسته بود مانع از شکست سیرجانی ها شود.

با این حال، لحظه گریز از شکست در آخرین ثانیه ها برای شهرداری سیرجان فرا رسید جایی که شبنم بهشت، ستاره باتجربه و همیشه کارآمد شهرداری سیرجان بازی را به تساوی کشاند و دو امتیاز را از جیب مرضیه جعفری بیرون آورد.

گرچه تساوی، نتیجه ای نبود که شهرداری سیرجان از ابتدا خواهان آن بود اما متوقف کردن تیم صدرنشین آن هم با این بازگشت دراماتیک یک تساوی دلنشین برای سیرجان بود.

شهرداری سیرجان با این تساوی 38 امتیازی شد و پشت سر خاتون بم با 40 امتیاز، در رده دوم ایستاد. سپاهان هم با 37 امتیاز سوم است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=80660

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.