7
روز اول والیبال زنان باشگاه‌های آسیا

باریج اسانس با قدرت از سد نماینده قرقیزستان گذشت

  • کد خبر : 80689
  • 04 اردیبهشت 1401 - 17:34
باریج اسانس با قدرت از سد نماینده قرقیزستان گذشت
تیم باریج اسانس کاشان در روز اول مسابقات والیبال زنان باشگاه‌های آسیا برابر نماینده قرقیزستان با قدرت به پیروزی دست پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” مسابقات والیبال زنان باشگاه‌های آسیا از امروز در شهر سمی قزاقستان آغاز شد و تیم باریج اسانس کاشان این رویداد را با برد آغاز کرد.

در نخستین روز این پیکارها تیم باریج اسانس به مصاف نماینده قرقیزستان رفت و در یک بازی آسان و بی دردسر، سه بر صفر حریف خود را شکست داد.

حریف قرقیز در جریان این بازی قادر به ایستادگی در برابر نماینده ایران نبود و ۱۴ بر ۲۵، ۱۴ بر ۲۵ و ۷ بر ۲۵ تن به شکست داد. این یک بازی دستگرمی برای دختران والیبالیست ایران محسوب می‌شد.

این پیروزی، مقدمه ای برای دومین مصاف باریج اسانس کاشان در این پیکارها مقابل کوانیش قزاقستان است که دوشنبه 5 اردیبهشت از ساعت 12:30 برگزار می شود.

به نظر می‌رسد کار برای نماینده ایران به طور جدی از فردا آغاز خواهد شد و البته باریج اسانس برای قرار گرفتن روی سکو در این تورنمنت کار چندان پیچیده‌ای ندارد.

در دیگر مسابقات روز نخست، دایموند فود تایلند 3 بر صفر جیزاخ ازبکستان را شکست داد و آلتای قزاقستان، هموطن خود کوانیش را 3 بر یک از پیش رو برداشت.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا در سال 2022 به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، سپس تیم‌های اول و دوم جدول برای کسب مدال طلا، و تیم‌های سوم و چهارم جدول برای کسب مدال برنز با هم دیدار می‌کنند.

حضور تیم‌های ایرانی در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا از سال 2008 آغاز و در 12 دوره حضور نمایندگان ایران بهترین نتیجه در سال 2021 به نام سایپا با قرار گرفتن در جایگاه چهارم ثبت شده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=80689

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.