5
هفته یازدهم لیگ برتر هندبال بانوان

تاسیسات دریایی باز هم امتیاز از دست داد

  • کد خبر : 80762
  • 05 اردیبهشت 1401 - 23:13
تاسیسات دریایی باز هم امتیاز از دست داد
تاسیسات دریایی در آغاز هفته یازدهم لیگ برتر هندبال بانوان باز هم امتیاز از دست داد و برای چهارمین هفته پیاپی از پیروزی دور ماند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته یازدهم لیگ برتر هندبال بانوان امشب به انجام رسید و تاسیسات دریایی صدرنشین باز هم پیروز نشد و به شهید شاملی کازرون امتیاز داد.

امشب در تهران، تاسیسات دریایی صدرنشین لیگ برتر که شرایطی بحرانی را تجربه می کند در پی دفاع از اعتبار خود، پیروزی برابر تیم سخت کوش شهید شاملی کازرون را جستجو می کرد.

یک پیروزی بر شهید شاملی که هفته گذشته سپاهان را با شکستی تلخ مواجه کرده بود، این قابلیت را داشت که خاطره تلخ سه بازی بدون برد از جمله دو شکست در شاهرود را از ذهن تاسیسات پاک کند.

تا پایان نیمه اول که تاسیسات دریایی 11 بر 10 برنده به رختکن رفت، اوضاع با تعادلی لرزان به سود تیم تهرانی در جریان بود اما شاملی تیمی برای پذیرش شکست نبود.

در یک نیمه پرالتهاب و گل هایی که یکی جواب دیگری بود، در نهایت دو تیم به تساوی 21 بر 21 رضایت دادند. این نتیجه قطعا باب میل تاسیسات دریایی نبود.

تیم تهرانی با 16 امتیاز کماکان صدرنشین لیگ برتر هندبال است اما مهسات معتمدی قطعا به این باور رسیده که ماه عسل برای تاسیسات دریایی که نیم فصل را با 7 پیروزی پیاپی به پایان رسانده بود، تمام شده است.

تاسیسات دریایی تهران در 4 بازی اخیرش حتی یک برد هم به دست نیاورده و از 8 امتیاز ممکن فقط 2 امتیاز آن را کسب کرده است. ادامه این روند جام را از دست این تیم خواهد ربود.

شهید شاملی کازرون اما با این تساوی 13 امتیازی شد و در رده چهارم جدول باقی ماند. فاصله این تیم با صدر جدول تنها 3 امتیاز است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=80762

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.