7
در مسابقات والیبال زنان باشگاه‌های آسیا

باریج اسانس برابر کوانیش قزاقستان تن به شکست داد

  • کد خبر : 80865
  • 09 اردیبهشت 1401 - 17:22
باریج اسانس برابر کوانیش قزاقستان تن به شکست داد
تیم باریج اسانس کاشان در مسابقات والیبال زنان باشگاه‌های آسیا برابر کوانیش قزاقستان شکست خورد و سومین باخت متوالی را پذیرا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” پنجمین روز از مسابقات والیبال زنان باشگاه‌های آسیا در قزاقستان با سومین شکست تیم باریج اسانس کاشان همراه بود.

شاگردان فاطمه شعبان خمسه امروز از ساعت 15:30 به وقت تهران در شهر سمی قزاقستان به مصاف تیم کوانیش قزاقستان رفتند و سه بر صفر برابر حریف، تن به شکست دادند.

کوانیش در ست‌های اول و دوم با امتیازات 25 بر 16 پیروز میدان بود و ست سوم را نیز با نتیجه 25 بر 17 به سود خود تمام کرد.

بدین ترتیب باریج اسانس با سومین شکست متوالی و به لطف 2 پیروزی در دو مسابقه نخست خود، در جدول 6 تیمی چهارم شد و به مسابقه رده بندی رفت.

بر اساس روش برگزاری این تورنمنت، تیم‌های سوم و چهارم جدول برای رقابت رده بندی رودرروی هم قرار می‌گیرند و تیم سوم، دایموند فود تایلند است.

باریج اسانس در دور گروهی برابر دایموند فود سه بر صفر بازنده شد و برای کسب رتبه سوم بار دیگر برابر این تیم صف آرایی خواهد کرد.
همچنین تیم‌های آلتای و کوانیش قزاقستان در دیدار نهایی، یک فینال سراسر قزاق را برگزار خواهند کرد و شانس آالتای برای قهرمانی، بالاتر تخمین زده شده است.

باریج اسانس در نخستین دیدار خود 3 بر صفر نماینده قرقیزستان را شکست داد و سپس با همین نتیجه از سد جیزاخ ازبکستان گذشت اما در ادامه سه بر صفر برابر دایموند فود، آلتای و کوانیش بازنده شد.

در صورتی که باریج اسانس کاشان بتواند در مسابقه رده بندی دایموند فود تایلند را شکست دهد سوم خواهد شد و بهترین رتبه یک تیم ایرانی در والیبال زنان باشگاه‌های آسیا را کسب می‌کند.

شکست باریج اسانس به معنای چهارم شدن این تیم و تکرار رتبه تیم سایپا در فصل گذشته است البته مسابقات سال 2021 با حضور ۷ تیم برگزار شده بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=80865

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.