5
با شکست دوباره برابر دایموند تایلند

باریج اسانس در والیبال باشگاه‌های آسیا چهارم شد

  • کد خبر : 80869
  • 10 اردیبهشت 1401 - 18:52
باریج اسانس در والیبال باشگاه‌های آسیا چهارم شد
تیم والیبال بانوان باریج اسانس کاشان با کسب رتبه چهارم مسابقات والیبال زنان باشگاه‌های آسیا به کار خود در قزاقستان و این رویداد قاره‌ای پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” پرونده مسابقات والیبال زنان باشگاه‌های آسیا امروز در شهر سمی قزاقستان بسته شد و تیم باریج اسانس کاشان به عنوان چهارم این مسابقات رسید.

شاگردان فاطمه شعبان خمسه امروز برای کسب مقام سوم در دیدار رده بندی برابر تیم دایموند فود تایلند قرار گرفتند و با پذیرش شکست سه بر یک، به رتبه چهارم در میان 6 تیم حاضر در تورنمنت بسنده کردند.

باریج اسانس در حالی امروز برابر دایموند فود تن به شکست داد که دور اول مسابقات نیز سه بر صفر مغلوب این تیم شده بود و با وجود پیروزی در ست نخست بازی امروز، نتوانست انتقام شکست بازی اول را بگیرد.

نماینده ایران در ست اول 25 بر 20 به پیروزی رسید و این برد، باور برتری نهایی را برای باریج و علاقمندانش تقویت کرد اما دایموند فود این نتیجه را در ست دوم با پیروزی قاطع 25 بر 15، با پاسخ سختی مواجه کرد.

در ست سوم، باریج اسانس پراشتباه ظاهر شد و در حد و اندازه تیمی که قصد پیروزی در این بازی را دارد نبود. آبشارهای ناموفق و دفاع متزلزل روی تور باریج اسانس را 11 بر 25 بازنده ست دوم کرد.

آخرین تلاش نماینده والیبال بانوان ایران در ست چهارم تلاشی غیرتمندانه و قابل توجه بود اما این ست نیز 21 بر 25 به سود دایموند فود تایلند پایان یافت تا در نهایت تیم تایلندی رتبه سوم و باریج اسانس رتبه چهارم باشگاه‌های آسیا را کسب کنند.

شگفتی بزرگ امروز اما در فینال رخ داد که آلتای قزاقستان که روی کاغذ شانس اول قهرمانی بود، در دیدار نهایی در ست پنجم مغلوب هموطن خود کوانیش قزاقستان شد و به نایب قهرمانی قاره بسنده کرد.

پرونده حضور باریج اسانس کاشان در والیبال زنان باشگاه‌های آسیا با 2 پیروزی و 4 شکست بسته شد. پیروزی‌های تیم ایرانی در بازی‌های اول و دوم برابر نماینده قرقیزستان و جیزاخ استیت ازبکستان به دست آمد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=80869

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.