5
از تردد خودرو تا اطلاعات اشتباه درباره مسیر

اتفاقات عجیب در لیگ دوچرخه سواری بانوان

  • کد خبر : 80968
  • 16 اردیبهشت 1401 - 20:14
اتفاقات عجیب در لیگ دوچرخه سواری بانوان
اتفاقات عجیب در لیگ دوچرخه سواری بانوان سبب شد فدراسیون دوچرخه سواری تصمیم بگیرد نتایج مسابقه استقامت مرحله اول را کان لم یکن تلقی کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” نخستین روز از لیگ دوچرخه سواری بانوان در سال ۱۴۰۱ که پنج شنبه ۱۵ اردیبهشت برگزار شد اتفاقات عجیبی در پی داشت.

بنا بر صلاحدید فدراسیون دوچرخه سواری، مسابقه جایزه بزرگ دوچرخه سواری سرخه حصار و رقابت استقامت اولین مرحله لیگ با هم ادغام شدند تا دختران رکابزن پنج شنبه در سرخه حصار گرد هم آیند.

در جریان مسابقه اما اتفاقات شگفت‌آوری رخ داد. به دلایل نامشخصی، هماهنگی لازم برای برگزاری این مسابقه صورت نگرفته بود به طوری که در طول مسیر، خودروهایی در مقابل دسته دختران دوچرخه سوار ظاهر شدند و نظم مسابقه را بر هم زدند.

یکی از دوچرخه سواران می‌گوید در جریان مسابقه هم از روبرو با خودرویی مواجه شده و هم پشت سر او خودرویی در حال حرکت بوده است.

نقطه شروع بی نظمی ها اما زمانی بود که در دور مارشال و در شرایطی که طبق قانون هیچ یک از دوچرخه سواران اجازه سبقت از مارشال را ندارند این اتفاق رخ داد.

همچنین در همین دور، مشکل پنچری برای دوچرخه سواران پیش آمد که در چنین مواردی، سرداور مسابقه را متوقف می کند و سپس همه رکابزنان در کنار هم مسابقه را آغاز می کنند که این اتفاق نیز رخ نداد.

اتفاق عجیب دیگر این بود که در زمان برگزاری مسابقه، دسته‌ای پیاده و دونده در حال حرکت در مسیر بودند و برای دوچرخه سوارها مشکلاتی ایجاد کردند. این اتفاقات سبب اعتراض رکابزنان به برگزارکنندگان مسابقه شد.

ناهماهنگی دیگری که مسئله ساز شد ارائه اطلاعات اشتباه به دختران دوچرخه سوار بود به طوری که به فروزان عبداللهی یکی از دوچرخه سواران اشتباهاً گفته شده که در دور آخر و خط پایان قرار دارد در حالی که هنوز یک دور از مسابقه باقی بوده است.

شاهدان عینی به آی دبلیو اسپورتس گفتند که فروزان عبداللهی پس از این که به او گفته شد به پایان مسابقه رسیده از مسیر خارج شده تا استراحت کند اما مجبور شد دوباره به مسیر بازگردد تا مسابقه را به پایان برساند.

به گفته شرکت‌کنندگان، این موارد تنها بخشی از ناهماهنگی اعجاب‌آور در برگزاری مسابقه استقامت لیگ دوچرخه سواری زنان بوده است.

در پی این اتفاقات، مقرر شد نتایج این رقابت در جدول لیگ منظور نشود و کمیته مسابقات فدراسیون دوچرخه سواری، مسابقه استقامت مرحله اول لیگ را در زمان دیگری برگزار کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=80968

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.