5
هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال زنان

پیروزی قاطع ذوب آهن و برتری مدعیان بالانشین

  • کد خبر : 80984
  • 16 اردیبهشت 1401 - 22:40
پیروزی قاطع ذوب آهن و برتری مدعیان بالانشین
هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال زنان با پیروزی یک طرفه و قاطع ذوب آهن اصفهان و برتری هر سه مدعی بالانشین جدول به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال زنان امروز برگزار شد و تیم های مدعی از سد حریفان گذشتند و ذوب آهن نیز برتری یک طرفه ای ثبت کرد.

در بازی های برگزار شده امروز، صدر جدول تغییری نکرد و جدال برای قهرمانی بین خاتون بم، شهرداری سیرجان و سپاهان اصفهان همچنان ادامه دارد.

پیروزی پرگل ذوب آهن در فولادشهر

در اصفهان تیم ذوب آهن اصفهان در زمین خود با نتیجه یک طرفه و قاطع 9 بر صفر برابر ملی پوشان شهرکرد به پیروزی رسید و وضعیت تفاضل گلی خود را هم بهبود بخشید.

سمیه خرمی مهاجم اردبیلی تیم ذوب آهن در این بازی یک تنه 5 گل به ثمر رساند و نازنین مردانی 2 گل و انیس دشتیان پور و زهرا میرعلیان دیگر گلزنان تیم ذوب آهن بودند.

برتری سپاهان با گل نجات بخش مریم رهیده

سپاهان که به ارومیه سفر کرده بود با تک گل سه امتیازی مریم رهیده، یک بر صفر برابر همیاری آذربایجان غربی به پیروزی رسید.

این برد شکننده برای تیم بیان محمودی، سپاهان را در رده سوم جدول و همچنان در کورس رقابت برای قهرمانی حفظ کرده است گرچه آنها برای قهرمانی کار بسیار سختی دارند.

بم در انزلی قاطع ظاهر شد

در انزلی، تیم های ملوان بندر انزلی و خاتون بم با هم دیدار کردند که خاتون بم این دیدار را 5 بر 2 به سود خود پایان داد و صدرنشین باقی ماند.

سمانه چهکندی تیم ملی فوتبال زنان منتخب کیش (8)

زهرا قنبری، نگین زندی، سمانه چهکندی، مونا حمودی و زهرا سربالی برای تیم خاتون بم در این مسابقه گلزنی کردند. پروین فرهادی و پگاه نوری نیز برای ملوان گل زدند.

پیروزی دشوار سیرجان در خانه

در سیرجان تیم شهرداری سیرجان 3 بر 2 برابر کیان نیشابور به پیروزی رسید و در شبی دشوار در برابر حریفی که فراتر از انتظار بود سه امتیاز سخت را کسب کرد.

افسانه چترنور، زهرا علیزاده و بازیکن حریف برای تیم شهرداری سیرجان گلزنی کردند. سیرجان کماکان تیم دوم جدول لیگ برتر فوتبال بانوان است.

در دیگر بازی این هفته تیم زارع باتری سنندج در زمین خود دو بر یک از سد پالایش گاز ایلام گذشت. فاطمه شبان۲گل برای زارع باتری به ثمر رساند و تک گل تیم ایلام توسط فاطمه حسینی به ثمر رسید.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=80984

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.