2
هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال زنان

گلباران در اصفهان و کرج | پیروزی ارزشمند قوی سپید در ایلام

  • کد خبر : 81211
  • 23 اردیبهشت 1401 - 20:43
گلباران در اصفهان و کرج | پیروزی ارزشمند قوی سپید در ایلام
هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال زنان با پیروزی سه تیم بالای جدول، گلباران شهرکرد و نماینده البرز و پیروزی ارزشمند قوی سپید در ایلام برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” پرونده هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال زنان امروز بسته شد و سپاهان و شهرداری سیرجان حریفان نگون بخت خود را گلباران کردند.

نتایج امروز البته چندان باعث اعتبار فوتبال زنان نبود. نتایج یک طرفه، هرگز به لیگ فوتبال بانوان اعتبار نمی بخشد. ملی پوشان شهرکرد و نماینده البرز امروز روی هم، 25 گل دریافت کردند. نتیجه فاجعه بار!

خاتون بم با قدرت ادامه می‌دهد

در بم، تیم صدرنشین خاتون بم برای حفظ جایگاهش کار سختی در هفته هجدهم نداشت و برتری این تیم در بازی خانگی برابر همیاری آذربایجان غربی مورد انتظار بود.

در بازی امروز، خاتون بم با هدایت مرضیه جعفری ۵ بر صفر از سد همیاری عبور کرد در حالی که زهرا قنبری گلزن کهنه کار این تیم ۲ بار برای تیمش گلزنی کرد.

نگین زندی بازیکن ایذه‌ای خاتون بم نیز همانند قنبری دو گل زد و دیگر گل این تیم را فاطمه گرایلی هافبک خوش تکنیک مازندرانی خاتون به ثمر رساند.

پیروزی یک طرفه سپاهان بر شهرکرد

در اصفهان، سپاهان در مصاف با تیم ملی پوشان شهرکرد که آمار گل‌های خورده و اظهارات سرمربی‌اش نقل محافل است با نتیجه ۱۷ بر یک پیروز شد.

سپاهان همان‌طور که در بازی رفت ملبی پوشان شهرکرد را گلباران کرده بود امروز هفده گل به این تیم زد و هاجر دباغی یک تنه ۱۰ گل برای سپاهان به ثمر رساند.

احتمالاً تنها در لیگ فوتبال زنان ایران است که یک بازیکن می‌تواند در یک بازی، ۱۰ گل به آمار گلزنی خود بیفزاید. این سرنوشت تلخی برای ملی پوشان شهرکرد است.

علاوه بر هاجر دباغی، شقایق روزبهان و مرضیه نیکخواه هر کدام دو گل و نرگس سبکتکین، ثنا صادقی و مریم رهیده یک گل برای تیم بیان محمودی به ثمر رساندند.

شهرداری سیرجان و انتقام در کرج

تیم شهرداری سیرجان که در دیدار رفت برابر نماینده البرز در زمین خودش با تساوی متوقف شده بود امروز انتقام سختی از حریف گرفت و در کرج، حریفش را زمین گیر کرد.

پیروزی 8 بر یک شهرداری سیرجان بر نماینده البرز آن هم در کرج، یکی دیگر از نتایج شگفت انگیز هفته هجدهم لیگ فوتبال زنان بود.

زهرا علیزاده، افسانه چترنور و شبنم بهشت هر کدام 2 بار و رقیه جلال نسب و ملیکا متولی یک بار برای تیم تحت رهبری مریم جهان نجاتی گلزنی کردند.

شهرداری سیرجان با این پیروزی به تعقیب تیم صدرنشین خاتون بم ادامه می دهد و باید دید آیا قادر به بازگشت به صدر هست یا خیر.

پیروزی ارزشمند ملوان در ایلام

قوی سپید امروز در ایلام دست به کار شاخصی زد و توانست پالایش گاز ایلام را 3 بر یک شکست دهد . ملوان در زمین تیم پالایش گاز ایلام تیم سرحالی نشان داد و پیروزی، حاصل اراده این تیم بود.

زهرا حاتم نژاد بازیکن سابق پالایش گاز ایلام برابر تیم سابقش موفق به گلزنی شد. افسانه اقبال هم دو بار دروازه میزبان را باز کرد.

ملوان انزلی با این پیروزی کماکان تیم ششم جدول است و پالایش گاز ایلام نیز در رده هشتم جدول باقی مانده است.

توقف زارع باتری در نیشابور

زارع باتری سنندج که به نیشابور سفر کرده بود برابر کیان این شهر با تساوی یک بر یک متوقف شد. این نتیجه باب میل نماینده فوتبال زنان کردستان نبود.

زارع باتری با این تساوی و از دست دادن دو امتیاز دیگر، جایگاه ششم جدول را از دست داد و تسلیم ملوان کرد تا در رده هفتم قرار گیرد.

این تساوی، نخستین تساوی فصل کیان نیشابور بود تا تنها صفر موجود در ردیف تساوی های لیگ برتر فوتبال بانوان نیز از بین برود و کیان سرانجام یک بازی را با تساوی به پایان برساند.

تیم نیشابوری با 13 امتیاز از 18 بازی در رده نهم جدول 12 تیمی لیگ قرار دارد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=81211

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.