6
با برتری برابر تاسیسات دریایی تهران

سپاهان قهرمان لیگ برتر هندبال زنان شد

  • کد خبر : 81292
  • 26 اردیبهشت 1401 - 15:20
سپاهان قهرمان لیگ برتر هندبال زنان شد
تیم هندبال سپاهان اصفهان با برتری در دو بازی رفت و برگشت برابر تاسیسات دریایی تهران قهرمان لیگ برتر هندبال زنان کشور شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” دیدار برگشت فینال لیگ برتر هندبال زنان باشگاه‌های کشور امروز برگزار و تیم سپاهان اصفهان قهرمان لیگ برتر هندبال بانوان شد.

در این مسابقه که از ساعت ۱۴ امروز در تالار هندبال تهران به انجام رسید تیم سپاهان اصفهان 32 بر 25 از سد تاسیسات دریایی گذشت و قهرمان شد و طی مراسم باشکوهی این موفقیت را جشن گرفت.

فدراسیون هندبال برای اختتامیه لیگ برتر هندبال جشنی باشکوه و کم نظیر را ترتیب داد ضمن این که دیدار فینال با چهار دوربین تصویربرداری و از طریق سایت آنتن به طور زنده پخش شد.

سپاهان، دو روز قبل و در چارچوب دیدار رفت فینال، 24 بر 18 حریف تهرانی خود را شکست داده بود. بهره‌مندی از بازیکنان باتجربه و تعیین‌کننده، نقش اصلی را در قهرمانی تیم اصفهانی ایفا کرد.

دو تیم در چارچوب دور گروهی لیگ، دو بار با هم روبرو شده بودند که سهم سپاهان یک پیروزی و سهم تاسیسات دریایی تهران نیز یک برد بود.

بدین ترتیب پرونده لیگ برتر هندبال زنان ایران پس از ماه‌ها رقابت بسته شد درحالی‌که این فصل، به دلیل سطح فنی نزدیک‌تر تیم‌های حاضر در آن، لیگی متفاوت نسبت به گذشته قلمداد می‌شود.

سپاهان در حالی جام قهرمانی را بالای سر برد که سه بار در این فصل طعم شکست را چشید و این، نشان می‌دهد لیگ برتر هندبال بانوان در فصل ۰۱-۱۴۰۰ لیگی تک‌قطبی نبوده است.

دو تیم شهرداری ملایر و شهید شاملی کازرون نیز تیم‌هایی شایسته در این فصل بودند که در نهایت با رتبه سوم مشترک به کار خود در این مسابقات پایان دادند.

لیگ هندبال زنان، چهار تیم دیگر شامل سنگ آهن بافق، کات شاهرود، یکتا افروز البرز و آتریسای تهران داشت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=81292

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.