6
هفته بیستم لیگ برتر فوتبال زنان

خاتون بم به سپاهان هم رح نکرد : یک قدم تا قهرمانی

  • کد خبر : 81375
  • 02 خرداد 1401 - 20:25
خاتون بم به سپاهان هم رح نکرد : یک قدم تا قهرمانی
خاتون بم با پیروزی شیرین در اصفهان برابر سپاهان به یک قدمی قهرمانی لیگ برتر فوتبال زنان رسید. صدرنشین، بیرحمانه در اصفهان میزبان را به زیر کشید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته بیستم لیگ برتر فوتبال زنان امروز برگزار و تیم خاتون بم با برتری بر سپاهان یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک تر شد.

در ورزشگاه نقش جهان، امروز سپاهان برابر تیم صدرنشین خاتون بم مجال عرض اندام را نیافت و با نتیجه سنگین سه بر صفر برابر این تیم تن به شکست داد.

خاتون بم در بازی امروز در نیمه نخست با گل نگین زندی مهاجم جوان و اهل ایذه خود یک بر صفر پیش افتاد و همین بازیکن در نیمه دوم بار دیگر دروازه سپاهان را فرو ریخت.

در ادامه زهرا قنبری مهاجم کهنه کار و همچنان کارآمد خاتون بم از روی نقطه پنالتی بار شکست سپاهان را سنگین تر و کسب سه امتیاز را برای نماینده استان کرمان تضمین کرد.

خاتون بم با این پیروزی فاصله زیادی تا قهرمانی ندارد. چشم امید شهرداری سیرجان، نزدیک ترین تعقیب کننده خاتون بم به سپاهان بود که بتواند صدرنشین را متوقف کند اما این امید ناامید شد.

یک فصل پس از ناکامی بم در قهرمانی، جام بار دیگر مسیر شهر تاریخی جنوب را در پیش گرفته است. شهرداری سیرجان که به پنج قهرمانی پیاپی هم استانی خود پایان داده بود با امید کمرنگی کار را دنبال می کند.

نکته دیگر در مورد نگین زندی است. بازیکن جوان خاتون بم، شاه مهره نقل و انتقالات پیش فصل بود. خاتون بم او را از ذوب آهن جذب کرد و مزد این تیزهوشی را هم گرفت.

زندی در تیم ملی نیز به سرعت پیشرفت و در مسابقات قهرمانی آسیا هم برای ایران بازی کرد. با عملکرد رو به رشد نگین زندی، او احتمالا به زودی به یک ستاره بی بدیل در فوتبال بانوان ایران بدل می شود.

با این نتیجه، سپاهان قطعا فصل را با رتبه سوم پایان خواهد برد و خاتون بم هم برای قهرمانی یک برد از دو بازی نیاز دارد. کار عملا تمام شده است و باید جام را به زودی روی دستان خاتون بم ببینیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=81375

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.