4
دوومیدانی آغاز فصل کشور در مشهد

دستگرمی مهسا میرزاطبیبی برای خلق رکوردی تازه

  • کد خبر : 81592
  • 12 خرداد 1401 - 15:20
دستگرمی مهسا میرزاطبیبی برای خلق رکوردی تازه
مهسا میرزاطبیبی مطابق پیش بینی‌ها در دوومیدانی آغاز فصل زنان کشور در پرش با نیزه قهرمان شد اما این یک آمادگی برای ارتقای رکورد در سال ۱۴۰۱ تلقی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” در رقابت پرش با نیزه رقابت‌های دوومیدانی آغاز فصل کشور در بخش زنان، مهسا میرزاطبیبی با پرشی ۴ متری قهرمان شد.

این قهرمانی، برای مهسا میرزاطبیبی پیش پا افتاده و برای اهالی دوومیدانی کاملاً قابل پیش بینی بود زیرا مهسا با سایر رقبای کم سن و سالش فاصله رکوردی زیادی دارد.

در شرایطی که رکورد ملی او ۴ متر و ۳ سانتی متر است، قهرمانی در مشهد یک دستگرمی و چالش اولیه برای برنامه بهبود رکوردها در سال ۱۴۰۱ قلمداد می‌شود.

پرنده تهرانی رویای رکوردهای بالاتر و حضور در بازی‌های آسیایی را در سر می‌پروراند و امیدوارانه به آینده نگاه می‌کند گرچه او در رشته تخصصی‌اش تنها نیست.

در رقابت آغاز فصل مشهد، سمیرا کردعلی و فاطمه خدایی دو پرنده جوان یزدی دوم و سوم شدند. کردعلی ۳ متر و ۴۰ سانتی متر و خدایی ۳ متر و ۲۰ سانتی متر پریدند.

مهسا میرزاطبیبی ، شاگرد محسن ربانی و عضو تیم پلیمر خلیج فارس است و از سوی این تیم پشتیبانی مالی خوبی نیز می‌شود. گفته می‌شود او یکی از نفراتی است که در لیگ دوومیدانی بیشترین دریافتی را در فصل گذشته داشته‌اند.

با این وجود ورزش قهرمانی در ماده پرتاب نیزه، نیازمند هزینه‌های سنگین است و میرزاطبیبی برای رقابت در سطح بین‌المللی باید هم تراز رقبای خود از امکانات لازم بهره‌مند باشد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=81592

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.