3
والیبال نوجوانان دختر آسیا

دختران نوجوان والیبالیست مغلوب کره جنوبی شدند

  • کد خبر : 81727
  • 19 خرداد 1401 - 18:23
دختران نوجوان والیبالیست مغلوب کره جنوبی شدند
تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران در سومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا برابر کره جنوبی تن به شکست داد. نتیجه‌ای که قابل پیش‌بینی بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” رقابت های والیبال نوجوانان دختر آسیا امروز در شهر ناخون پاتوم تایلند با شکست ایران برابر کره جنوبی دنبال شد.

در مسابقه ای از گروه یک این رقابت ها، تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با هدایت میترا شعبانیان به مصاف تیم مدعی و قدرتمند کره جنوبی رفت و سه بر صفر شکست خورد.

ایران ست نخست را با شکست 25 بر 8 به پایان برد در حالی که سردرگمی بازیکنان ایران و قرار گرفتن آنها تحت تاثیر نام کره جنوبی در این بخش از بازی، مشهود بود.

از ست دوم، روند کیفی عملکرد تیم والیبال ایران شکل صعودی به خود گرفت اما نه در اندازه ای که ایران بتواند تهدیدی برای کره جنوبی ، این تیم قدرتمند شرق آسیا باشد.

در ست دوم برتری 25 بر 12 برای کره جنوبی شکل گرفت و در ست سوم و در بهترین بخش عملکرد ایران در این بازی، کره جنوبی 25 بر 16 از سد ایران عبور کرد.

بدین ترتیب تیم نوجوانان ایران از صعود به نیمه نهایی بازماند و در ادامه برای کسب رتبه پنجم تا یازدهم رقابت خواهد کرد. کره جنوبی و تایلند از گروه ایران، به نیمه نهایی رسیدند.

ملی‌پوشان ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی جمعه ۲۰ خرداد استراحت دارند و شنبه 21 خرداد ساعت 9 صبح به مصاف ازبکستان می‌روند.

درسا فلاح، دیانا رشیدی، ستایش هادی، پریا حاجتمند، آتنا شادکین، شقایق حسن‌ خانی، آسیه حسنی، هدیه طالعی، سپینود دست‌ برجن، سارینا یعقوبی، ستایش حسینی و نگار هاشمی بازیکنان تیم نوجوانان ایران در این مسابقه بودند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=81727

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.