9
قهرمان دوباره رفت!

انصراف باریج اسانس از تیمداری در لیگ والیبال زنان

  • کد خبر : 82004
  • 28 خرداد 1401 - 12:23
انصراف باریج اسانس از تیمداری در لیگ والیبال زنان
باشگاه باریج اسانس کاشان از تیمداری در لیگ والیبال زنان انصراف داد. این، دومین انصراف تیم کاشانی و قهرمان فصل گذشته، طی سه سال اخیر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” باشگاه باریج اسانس کاشان به طور قطعی در فصل آتی لیگ برتر والیبال زنان باشگاه‌های کشور غایب خواهد بود.

باریج اسانس که فصل گذشته قهرمان لیگ برتر شد و در مسابقات باشگاه‌های زنان آسیا نیز حضور یافت در تصمیمی شگفت آور در لیگ برتر ۱۴۰۱ حضور نخواهد داشت.

گفته می شود باریج اسانس این تصمیم را هنوز به طور رسمی به اطلاع فدراسیون والیبال نرسانده است اما برنامه ای برای حضور در لیگ جدید ندارد.

این انصراف، دومین انصراف باریج اسانس در سه سال اخیر است. تیم کاشانی پس از حضور موفق در لیگ ۹۸، در سال ۹۹ به دلیل وضعیت بحرانی کرونا از لیگ برتر کناره‌گیری کرد.

باریج اسانس در سال ۱۴۰۰ بازگشت و به شکلی دراماتیک قهرمان لیگ برتر شد و اکنون در سال ۱۴۰۱ بار دیگر تصمیم به انصراف گرفته است..

درباره دلیل انصراف باریج اسانس این موضوع مطرح است که انگیزه کافی نزد این باشگاه برای ادامه تیمداری و سرمایه‌گذاری در والیبال زنان وجود ندارد.

باریج اسانس اهدافی را در تیمداری در والیبال زنان دنبال می کند اما اتمسفر موجود بر والیبال ایران در حال حاضر، دلایل کافی را برای ادامه هزینه باریج اسانس در والیبال زنان تامین نمی کند.

بدین ترتیب موضوع کاهش بودجه یا سیاست باریج اسانس برای کاهش هزینه‌های خود منتفی است و تیم کاشانی مشکلی در مورد هزینه در ورزش بانوان ندارد.

انصراف باریج اسانس یک خبر تلخ برای والیبال زنان ایران در شرایط نابسامان اقتصادی ورزش ایران است و بنیه اقتصادی در لیگ برتر و در ادامه، پشتوانه مالی بازیکنان را با خدشه مواجه می‌کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=82004

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.