10
با انجام آخرین رقابت انتخابی

ملی پوشان کاراته در بازی‌های کشورهای اسلامی مشخص شدند

  • کد خبر : 82532
  • 05 تیر 1401 - 20:35
ملی پوشان کاراته در بازی‌های کشورهای اسلامی مشخص شدند
با انجام رقابت انتخابی درون اردویی تیم ملی کاراته زنان، ملی پوشان کاراته در بازی‌های کشورهای اسلامی مشخص شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” رقابت درون اردویی تیم ملی کاراته زنان امروز برگزار و تکلیف ترکیب تیم ملی برای حضور در بازی های کشورهای اسلامی مشخص شد.

در این مسابقات که امروز تحت نظر فرخناز ارباب و پگاه زنگنه، سرمربی و مربی تیم ملی کاراته بانوان در سالن کبگانیان تهران برگزار شد 5 کاراته کا به ترکیب نهایی تیم ملی رسیدند.

بر این اساس سارا بهمنیار در وزن منهای 50، طراوت خاکسار در وزن منهای 55، رزیتا علیپور در وزن منهای 61، مبینا حیدری در وزن منهای 68 و لیلا برجعلی در وزن مثبت 68 کیلوگرم فیکس تیم ملی شدند.

بهمنیار در وزن منهای 50 کیلو با پیروزی 3 بر 2 بر معصومه محسنیان و رزیتا علیپور در منهای 61 کیلو با برتری یک بر صفر بر آتوسا گلشادنژاد فیکس تیم ملی شدند.

با وجود تفاوت عمیق تجربی بهمنیار و علیپور نسبت به رقبایشان، عملکرد محسنیان و آتوسا گلشادنژاد جوان شایسته تقدیر بود.

در وزن منهای 55 کیلو، پیروزی 3 بر 2 طراوت خاکسار بر آویشن باقری در مبارزه تعیین کننده این وزن که فاطمه سعادتی هم در آن مدعی بود سبب شد خاکسار به تیم ملی برسد.

در وزن به اضافه 68 کیلوگرم لیلا برجعلی ستاره قزوینی و جوان ایران یک بار 5 بر صفر و بار دیگر 8 بر 3 برابر شیما آل سعدی کاراته کای شیرازی پیروز و فیکس تیم ملی شد.

او این ماموریت را در اختیار دارد که در بازی های کشورهای اسلامی به جای حمیده عباسعلی که مالک همیشگی این وزن بوده، روی تاتامی برود.

همچنین خروجی فدراسیون کاراته اعلام کرده است به دلیل مصدومیت و عدم حضور مبینا کاویانی، مبینا حیدری به عنوان نفر برتر وزن ۶۸- کیلوگرم، اعزامی به بازی های کشور های اسلامی انتخاب شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=82532

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.