9
آزمون یک تیم جدید تشکیل داد

آیتک سلامت به تیم والیبال سریک گنبد پیوست

  • کد خبر : 83033
  • 24 تیر 1401 - 9:49
آیتک سلامت به تیم والیبال سریک گنبد پیوست
آیتک سلامت بازیکن ارزشمند تیم ملی والیبال ایران برای حضور در فصل جدید لیگ برتر والیبال زنان به تیم سریک گنبد کاووس پیوست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمانتیم سریک گنبد کاووس که فعالیتی جدی در نقل و انتقالات پیش فصل لیگ برتر والیبال زنان داشته آیتک سلامت را هم به خدمت گرفت.

بازیکن پست قطر پاسور تیم ملی ایران در حوالی 22 سالگی به یک بازیکن ارزشمند تبدیل شده است و از ارکان قهرمانی باریج اسانس کاشان در فصل گذشته لیگ والیبال بانوان بود.

پس از انحلال باریج اسانس، سریک گنبد کاووس توانست آیتک سلامت را جذب کند؛ تیمی که امسال به لیگ برتر راه یافته و سردار آزمون سرمایه گذار آن است.

سریک گنبد کاووس پیش از این مهسا صابری، شبنم علیخانی، زهرا کریمی و الهه پورصالح را جذب کرده بود و در صدد تشکیل تیمی است که در نخستین سال ورود به لیگ برتر، قهرمان شود.

آیتک سلامت در چهار سال اخیر، هر سال تیم خود را تغییر داده است. او در سال ۹۸ برای باریج اسانس، در سال ۹۹ برای ذوب آهن، در سال ۱۴۰۰ برای باریج اسانس و در سال ۱۴۰۱ برای سریک بازی کرده و خواهد کرد.

بازیکن جوان تبریزی همچنین به تدریج در حال تبدیل شدن به یک مهره باارزش در تیم ملی والیبال زنان ایران است در حالی که بازه سنی او به آیتک سلامت این امکان را می‌دهد تا دورانی طولانی در تیم ملی داشته باشد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=83033

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.