5
پیکان فصل را شروع نشده تعیین تکلیف کرد

فرزانه توسلی، مارال ترکمان و مهسا علی مددی در پیکان

  • کد خبر : 83484
  • 01 مرداد 1401 - 17:12
فرزانه توسلی، مارال ترکمان و مهسا علی مددی در پیکان
فرزانه توسلی و مارال ترکمان بازیکنان ارزشمند تیم ملی فوتسال ایران و نصر فردیس به پیکان پیوستند. مهسا علی مددی نیز با پیکان تمدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” پیکان با جذب فرزانه توسلی و مارال ترکمال دو ستاره تیم نصر فردیس و تیم ملی، پیش از آغاز فصل گام بلندی برای تکرار قهرمانی لیگ برتر فوتسال زنان برداشت.

فرزانه توسلی سنگربان شماره یک ایران که فصل گذشته در تیم نصر فردیس بازی کرد و با این تیم پس از پیکان نایب قهرمان شد امروز با قراردادی یک ساله به پیکان پیوست.

مارال ترکمان دیگر بازیکن ارزشمند فصل گذشته نصر فردیس که فصل گذشته 19 گل برای تیمش به ثمر رساند نیز بازیکن تازه وارد پیکان است.

جذب این دو بازیکن، سبب می شود پیکان را بیش از پیش به تکرار قهرمانی در لیگ برتر فوتسال زنان نزدیک بدانیم. آن ها بازیکنانی هستند که یافتن نفراتی چون آنها بسیار دشوار است.

پیکان همچنین امروز با مهسا علی مددی بازیکن فصل گذشته خود نیز تمدید کرد. بدین ترتیب او یک فصل دیگر شاگرد نیلوفر اردلان در پیکان خواهد بود.

تیم فوتسال زنان پیکان فصل گذشته در نخستین سال حضور در لیگ برتر بانوان قهرمان این مسابقات شد و تحرکات پیش فصل حاکی از عزم جدی این تیم برای قهرمانی دوباره است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=83484

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.