5
40 درصد قرارداد بازیکنان ذوب آهن پرداخت نشده

فرهمند : دلایل ذوب آهن برای انحلال تیم زنان بهانه جویی است

  • کد خبر : 83616
  • 08 مرداد 1401 - 10:46
فرهمند : دلایل ذوب آهن برای انحلال تیم زنان بهانه جویی است
الهام فرهمند بازیکن تیم فوتبال زنان ذوب آهن دلایل این باشگاه برای انحلال تیم فوتبال بانوان را بهانه جویی و غیرقابل پذیرش خواند.

الهام فرهمند در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” درباره موضوع انحلال تیم فوتبال زنان ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: این یک تصمیم شوک آور بود و به سادگی، اعتبار تیمی که همواره یکی از بهترین تیم های لیگ بوده زیر سوال رفت.

وی افزود: موضوع عدم همکاری فدراسیون فوتبال در مورد تخصیص تنها نیم درصد از قراردادهای مردان به هزینه در فوتبال زنان، ناامید کننده است و همه باشگاه ها را دچار مشکل و بی میلی به هزینه در فوتبال زنان می کند.

با این وجود بازیکن ارزنده تیم زنان ذوب آهن تصمیم باشگاهش برای انحلال تیم را غیرقابل قبول می خواند و آن را ضربه ای بر پیکره فوتبال و امنیت دختران فوتبالیست می داند.

فرهمند اضافه کرد: همت محكمي براي تيم داري در فوتبال بانوان در ذوب آهن وجود ندارد كه اگر داشت هرگز با اين بهانه هاي عجيب دست به انحلال تيمي كه تمام مربيان در ليگ گذشته از عملکردش تمجید می کردند، زده نمی شد.

بازیکن سابق تیم های وچان کردستان و سپاهان عنوان کرد: ذوب آهن هنوز ٤٠ درصد قراردادهای فصل گذشته را پرداخت نکرده. در مورد خودم هم هنوز تصميمي نگرفتم و در حال انجام تمرينات شخصي آماده سازي هستم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=83616

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.