5
تیم ملی دلنشین تر با جانباز، ساناز رجبی و مژگان قهرمانی

راضیه جانباز ، بازگشت بنیه دریغ شده به تیم ملی

  • کد خبر : 83629
  • 08 مرداد 1401 - 11:34
راضیه جانباز ، بازگشت بنیه دریغ شده به تیم ملی
تیم ملی هندبال زنان ایران آماده می شود تا در بازی های کشورهای اسلامی شرکت کند. با راضیه جانباز، ساناز رجبی، مژگان قهرمانی. تیمی که حالا بدون مرز است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان“؛ تیم ملی هندبال زنان ایران قرار است با چهره ای متحول شده در بازی های کشورهای اسلامی حاضر باشد و راضیه جانباز بخشی از این تحول است.

با بازگشت راضیه جانباز، ساناز رجبی و مژگان قهرمانی به تیم ملی هندبال ایران، اکنون تیمی در اختیار داریم که بیش از همیشه به مفهوم ملی بودن نزدیک است.

دوران قلع و قمع و اعمال سلایق شخصی قالب شده به جای مصالح ملی اکنون به پایان رسیده و این تیمی است که در آن شایسته سالاری، رنگ و غلظت واضح تری دارد.

با پایان زندگی توریستی و اعزام بازیکنان بدون تیم به مسابقات جهانی، یکدستی و امید در تیم ملی هندبال جریان تازه ای پیدا کرده است.

نقش راضیه جانباز

راضیه جانباز فصل موفقی را در لیگ هندبال ترکیه سپری کرد و در نهایت، اراده مشترک فدراسیون هندبال و او به نقطه ای رسید که او بار دیگر به تیم ملی خدمت کند.

جانباز مصداق بارز بنیه ای است که تیم ملی خواسته یا ناخواسته برای ماه ها از خود دریغ کرده بود و سکوت جانباز نیز سبب شده بود ابهامات به جای او حرف بزنند.

در ساز و کار حضور بازیکنان در تیم ملی، اصل برتر مصالح تیم ملی است و چه کسی قادر است او را بازیکنی قلمداد کند که برای تیم ملی اثربخش نیست؟

برای ماه ها، حلقه گفتگو در رابطه جانباز – تیم ملی به دلایل مختلف گم شده بود و تغییرات در تیم ملی و حسن نظر مدیریت در فدراسیون هندبال، اوضاع را به سامان کرد.

حالا بازیکنی که هم از نظر تجربه و هم از نظر میزان کیفیت بدنی و فنی لایق دریافت عنوان برگ برنده است در تیم ملی ما حضور دارد و این به ما و به تیم، اعتماد به نفس بیشتری می بخشد.

با راضیه و دیگر شایسته هایی که حالا این ترکیب دلپذیر را می سازند، تیم ملی از همیشه ملی تر و دلنشین تر است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=83629

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.