3
گفتگو با پریسا امامی سرمربی جدید تیم پالایش نفت آبادان

چالش پالایش نفت آبادان | کاهش بودجه و بقا در جمع مدعیان

  • کد خبر : 83752
  • 12 مرداد 1401 - 19:31
چالش پالایش نفت آبادان | کاهش بودجه و بقا در جمع مدعیان
پریسا امامی که به تازگی سرمربی تیم پالایش نفت آبادان شده است، از چالش‌ها و اهداف پیش روی این باشگاه می‌گوید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” سوپرلیگ فوتسال زنان در راه است و پالایش نفت آبادان با یک سرمربی جدید در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.

پس از کنار رفتن نرگس علوانی از هدایت پالایش نفت آبادان، پریسا امامی که فصل گذشته مربی نفت بود به عنوان سرمربی این تیم معرفی شد.

اکنون چالش پریسا امامی و باشگاه پالایش نفت آبادان در حوزه فوتسال زنان این است که وزارت نفت، بودجه ورزشی خود را برای باشگاه‌های زیرمجموعه خود، کاهش داده است.

پریسا امامی در این مورد به آی دبلیو اسپورتس گفت: کاهش بودجه تأثیر زیادی روی برنامه‌های باشگاه دارد، اما با همین شرایط به دنبال تیمی قوی و مدعی هستیم. می‌دانیم که این، هدفی آسان نخواهد بود.

پالایش نفت آبادان برای حفظ قوای خود در عین کاهش بودجه به دنبال حفظ بازیکنان بومی خود و متقاعد کردن آن‌ها به تمدید قرارداد است.

پریسا امامی درباره فصل پیش رو می‌گوید: با توجه به اینکه امسال لیگ باکیفیت‌تر خواهد شد، باید با برنامه‌ریزی صحیح پیش رفت. نمی‌توانیم خطر کنیم. بعد از مذاکره با نفرات موردنظر، تمرینات را آغاز خواهیم کرد.

فصل جدید بالاترین سطح باشگاهی فوتسال زنان کشور، با فرمت جدیدی برگزار خواهد شد و هر تیم باید در سوپرلیگ این فصل، ۲۱ بازی انجام دهد.

پریسا امامی در این خصوص می‌گوید: تجربه حضور در لیگ به عنوان بازیکن و مربی را دارم و این اولین سالی است که لیگ به این صورت برگزار می‌شود و برای همه تیم‌ها چالش‌های خاص خود را خواهد داشت.

سرمربی پالایش افزود: نقطه قوت سوپرلیگ، احتساب بازی رو در رو در مقایسه‌هاست و نقطه ضعف آن، تعداد زیاد بازی‌هاست که می‌تواند خسته‌کننده باشد و لیگ در اواخر راه ممکن است دچار افت فنی شود. باید ببینیم چه رخ خواهد داد.

پالایش نفت آبادان در لیگ ۹۹ به مقام قهرمانی لیگ برتر فوتسال زنان رسید اما در سال ۱۴۰۰ حذفی شوکه کننده را در یک چهارم نهایی برابر مس رفسنجان تجربه کرد.

مأموریت پریسا امامی، بازگرداندن پالایش نفت آبادان به اوج است. او در نخستین تجربه به‌عنوان سرمربی یک تیم بزرگ موفق خواهد شد؟

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=83752

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.