7
با پیروزی در شیراز رقم خورد

اقتدار یزد در اسکواش جوانان دختر کشور

  • کد خبر : 83874
  • 14 مرداد 1401 - 17:49
اقتدار یزد در اسکواش جوانان دختر کشور
مسابقات اسکواش زیر 19 و زیر 17 سال دختران کشور در شیراز با قهرمانی نمایندگان یزد به پایان رسید تا یزد، نمایشی مقتدرانه در شیراز داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان“، مسابقات اسکواش دختران زیر 19 سال و زیر 17 سال کشور در شیراز به پایان رسید و اسکواش بازان یزدی قهرمان آن شدند.

یزد با قهرمانی در هر دو رده سنی این مسابقات نشان داد در بخش تربیت قهرمانان جوان در اسکواش زنان به طور جدی مشغول فعالیت است.

در این مسابقات که به سرپرستی فنی غزاله قدومی زاده و سرداوری مهرناز کاشفی برگزار شد دختران اسکواش باز یزد در هر دو رده سنی زیر 19 و زیر 17 سال در فینال پیروز میدان بودند.

در رده زیر 19 سال، فاطمه فلاحتی از یزد موفق شد در فینال نرگس سلطانی اسکواش باز استان گلستان را شکست دهد و مائده عزیز محمدی از استان مرکزی و دیانا مقری از گلستان به طور مشترک سوم شدند.

در رده زیر 17 سال نیز نازنین تقی نژاد از یزد با برتری بر ثمین حسن پور از فارس در دیدار پایانی قهرمان شد و عنوان سوم مشترک به پارمین نکوپایان از تهران و شکیبا قلی پور از گلستان رسید.

نگاره پورصالحی ناظر کمیته مسابقات و ناظر تیم های ملی و شهناز شهربانیان نایب رییس فدراسیون اسکواش در این رویداد حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=83874

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.