4
لیگ برتر تیراندازی زنان آغاز شد

قهرمانی ناباورنه نسا پاریاب در حضور المپیکی‌ها

  • کد خبر : 83882
  • 14 مرداد 1401 - 18:39
قهرمانی ناباورنه نسا پاریاب در حضور المپیکی‌ها
هفته نخست لیگ برتر تیراندازی زنان در بخش تفنگ با درخشش نسا پاریاب و شگفتی سازی او در حضور تیراندازان المپیکی همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” فصل جدید لیگ برتر تیراندازی زنان امروز در تهران آغاز شد و نسا پاریاب تیرانداز باتجربه در تفنگ صاحب یک قهرمانی ناباورانه شد.

امروز در آغاز لیگ برتر تیراندازی تفتگ در سالن فدراسیون تیراندازی و به میزبانی دانشگاه آزاد، در بخش انفرادی نسا پاریاب با کسب عنوان قهرمانی در حضور بزرگان شگفتی ساز شد.

پاریاب که 14 سال قبل تیراندازی را آغاز کرده و اهل ایلام است، پس از مدتها غیبت در میان قهرمانان، امروز تمرکز و تجربه خود را به نمایش گذاشت.

تیرانداز باسابقه تیم نزاجا در فینال، یک تیرانداز المپیکی و خوشنام به نام الهه احمدی را در پیش رو داشت و توانست احمدی را 17 بر 13 شکست دهد.

عناوین سوم و چهارم نیز به دو تیرانداز المپیکی دیگر اختصاص یافت به طوری که فاطمه کرم زاده از تیم دانشگاه آزاد سوم شد و نجمه خدمتی هم در رده چهارم قرار گرفت.

در دور فینال 8 نفره و برای تعیین دو فینالیست آخر، الهه احمدی بالاتر از نسا پاریاب قرار گرفته بود اما در مسابقه رودررو رقابت را به نسا پاریاب واگذار کرد تا نبرد باتجربه ها را پاریاب به سود خود خاتمه دهد.

نکته جالب تر این که پاریاب در دور مقدماتی به صورت ناپلئونی و با کسب رتبه هشتم، آخرین سهمیه حضور در دور فینال را به دست آورده بود و اگر 4 دهم امتیاز کمتر کسب کرده بود نورا کسری تیرانداز جوان تیم تیگرا به جای او راهی مرحله نهایی می شد.

همچنین در رده بندی نهایی ، آرمینا صادقیان، حسنا توتونچی، مهدیه عباسی فر و فرشته قدرتی در رده های پنجم تا هشتم هفته نخست لیگ برتر تفنگ قرار گرفتند.

در رقابت های تیمی تیگرا برابر دانشگاه آزاد شکست خورد، برلیان 22 برابر شهید زین الدین قم به پیروزی رسید، فولاد سپاهان از سد دریاچه ارومیه گذشت و نزاجا برابر تیم‌ مقاومت به برتری رسید.

نتایج کامل هفته اول لیگ برتر تیراندازی زنان 1401

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=83882

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.