2
المپین با اقتدار شروع کرد

روز درخشان هانیه رستمیان در آغاز لیگ تپانچه

  • کد خبر : 83897
  • 14 مرداد 1401 - 19:36
روز درخشان هانیه رستمیان در آغاز لیگ تپانچه
هفته نخست لیگ برتر تیراندازی تپانچه در حالی پایان یافت که هانیه رستمیان دختر المپیکی تیراندازی روزی درخشان را با قهرمانی پشت سر گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان“، فصل جدید لیگ برتر تیراندازی تپانچه از امروز در تهران آغاز شد و هانیه رستمیان چهره شماره یک این مسابقات بود.

در هفته اول لیگ تپانچه در سالن فدراسیون تیراندازی در تهران، هانیه رستمیان تیرانداز تیم هیئت استان مازندران با غلبه بر هم تیمی خود در فینال، قهرمان شد.

رستمیان برای این قهرمانی کاملاً شایسته بود چرا که هم در دور مقدماتی، هم در دور فینال و هم در تک بازی پایانی دختر شماره یک و برتر نسبت به رقبا بود.


هانیه در فینال سیده فاطمه احمدی هم تیمی خود را از تیم هیئت مازندران ۱۶ بر ۱۰ شکست داد در حالی که در دور فینال هم با امتیاز ۲۴۹٫۳ امتیاز صدرنشین شده بود.

این قهرمانی، تداوم آمادگی المپین تپانچه ایران برای رویدادهای پیش رو است به طوری که پس از تجربه حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا و المپیک توکیو و چند دوره مسابقات جهانی، او در مسیر باتجربه‌تر شدن گام بر می‌دارد.


پس از رستمیان و احمدی؛ سامیه یاسی از تیم فولاد هرمزگان و فاطمه قدرت آبادی از تیم هیئت تیراندازی استان قم سوم و چهارم شدند.
عناوین پنجم تا هشتم نیز به ترتیب به لعیا محمدی، مهسا نیک نفس، مینا قربانی و سارا میرابی رسید.

در بخش تیمی،  فولاد هرمزگان و هیئت کرمان به ترتیب برابر آبتین و شهید زین‌الدین قم به برتری رسیدند و مقاومت برابر هیئت مازندران شکست خورد.

اتفاق ویژه اما ابتلای تیراندازان تیم هیئت استان فارس به کرونا بود که سبب شد مسابقه این تیم برابر هیئت تیراندازی استان البرز به تعویق بیفتد.

نتایج کامل هفته اول لیگ برتر تیراندازی تپانچه

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=83897

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.