5
شوک بزرگ به تیم ملی هندبال زنان

راضیه جانباز قادر به همراهی تیم ملی در قونیه 2021 نیست!

  • کد خبر : 83955
  • 15 مرداد 1401 - 19:31
راضیه جانباز قادر به همراهی تیم ملی در قونیه 2021 نیست!
راضیه جانباز با انتشار پستی در صفحه شخصی خود اعلام کرد به دلیل مشکلات ویزای کاری، نمی‌تواند تیم ملی هندبال زنان را در قونیه 2021 همراهی کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان“، در آستانه آغاز بازی های کشورهای اسلامی در ترکیه، راضیه جانباز با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، اعلام کرد قادر به همراهی تیم ملی هندبال زنان در این مسابقات نیست.

راضیه جانباز در این باره گفته است به دلیل مشکلات مربوط به ویزای کاری سال گذشته که در لیگ ترکیه بازی کرده است و نیمه کاره رها شده بوده، از ورود او به ترکیه جلوگیری و مجبور به بازگشت به ایران شده است.

او در گفتگو اختصاصی با آی دبلیو اسپورتس گفت: وقتی به ترکیه رسیدم گفتند که اقامت قبلی من در ترکیه غیرقانونی بوده است؛ به دلیل اینکه 15 روز بیشتر از مدت مجاز در ترکیه حضور داشته ام.

به همین علت جریمه‌ای برایم در نظر گرفته شده و معلوم نیست تا چه مدت اجازه ورود به ترکیه را ندارم.

سعی کردیم با فدراسیون هندبال ترکیه صحبت کنیم اما پلیس فرودگاه اجازه نداد. زمانی که رئیس فدراسیون هندبال ترکیه برای حل مشکل من اقدام کرده بود، من سوار هواپیما شده بودم و چاره دیگری جز بازگشت به کشور نداشتم.

در حالی که از بازگشت مجدد جانباز به تیم ملی به عنوان برگ برنده برای هندبال زنان کشورمان در قونیه 2021 یاد میشد، بی شک این شوک بزرگی به تیم ملی هندبال زنان خواهد بود.

او که فصل موفقی را در لیگ ترکیه سپری کرده بود و امید زیادی به درخشش در ترکیب تیم ملی داشت، با این اتفاق از ایران برای تیم ملی آرزوی موفقیت کرده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=83955

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.