8
اعزام دختران والیبالیست به فیلیپین

تیم ملی با ۲ تغییر در جام کنفدراسیون والیبال آسیا

  • کد خبر : 84548
  • 27 مرداد 1401 - 12:45
تیم ملی با ۲ تغییر در جام کنفدراسیون والیبال آسیا
سرمربی تیم ملی زنان ایران ترکیب 14 نفره این تیم را برای حضور در جام کنفدراسیون والیبال آسیا در فیلیپین اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفتمین دوره مسابقات جام کنفدراسیون والیبال آسیا در بخش زنان با حضور 9 تیم از 30 مرداد تا هفتم شهریور در شهر پاسیگ فیلیپین برگزار می‌شود.

تیم ملی والیبال زنان ایران که به تازگی موفق به کسب مدال نقره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی شده است نیز در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

الساندرا کمپدلی سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران ترکیب اعزامی به فیلیپین را اعلام کرد که ترکیب تیم ملی نسبت به قونیه دستخوش تغییر شده است.

آیتک سلامت، حانیه محتشمی‌پور، محدثه مشتاقی، شبنم علیخانی، مهسا صابری، مائده برهانی، مهسا کدخدا، فاطمه امینی، پوران زارع، تهمینه درگذنی، نگار هاشمی، الهه پورصالح، ریحانه کریمی و زهرا مغانی ترکیب تیم ملی والیبال زنان ایران را جام کنفدراسیون والیبال آسیا تشکیل می‌دهند.

محتشمی پور و هاشمی به تیم اضافه شدند

حانیه محتشمی‌ پور که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا نتوانست تیم ملی را در مسابقات کشورهای اسلامی همراهی کند، پس از بهبود به تیم اضافه شده‌است.

زهرا کریمی، که پیش از مسابقات قونیه به جای محتشمی پور وارد ترکیب تیم اعزامی شد در لیست کمپدلی حضور ندارد و جای خود را به محتشمی پور داده است.

با نظر سرمربی تیم ملی، نگار هاشمی، لیبروی جوان والیبال ایران نیز جایگزین نگار کیانی بازیکن تیم سایپا، در ترکیب تیم ملی شده‌ است. ترکیبی که متشکل از بازیکان جوان و همچنین باتجربه‌های والیبال است.

صدیقه اسلامی به عنوان سرپرست، الساندرا کمپدلی (سرمربی)، فاطمه رشیدی و مهسا آراسته (مربیان)، زینب گیوه (مربی بدنساز)، نرگس عهدنو (فیزیوتراپ)، سوزان چمنی (مترجم) و محمد مخدومی به عنوان آنالیزور، تیم ملی والیبال زنان را همراهی می‌کنند.

تیم ملی والیبال زنان ایران ساعت 6 و 10 دقیقه بامداد جمعه 28 مرداد تهران را به مقصد فیلیپین ترک می‌کند و زینب حقی به عنوان داور تیم ایران را در این رقابت‌ها همراهی می‌کند.

گروه بندی جام کنفدراسیون والیبال آسیا

گروه الف: ایران، کره‌جنوبی، فیلیپین، چین و ویتنام

گروه ب: ژاپن، تایلند، چین تایپه و استرالیا

تیم ملی والیبال قزاقستان که از حضور در رقابت‌های جام کنفدراسیون مردان آسیا، مسابقات قهرمانی مردان زیر 18 و 20 سال آسیا انصراف داده بود در آستانه برگزاری مسابقات کاپ زنان آسیا از حضور در این رویداد هم انصراف داد.

تیم ملی والیبال زنان ایران، پس از کسب مدال نقره‌ بازی‌های کشورهای اسلامی، حالا به دنبال حضور و اثبات خود در تورنمنتی باکیفیت‌تر است و این رقابت، فرصت خوبی برای نشان دادن عیار تیم کمپدلی خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=84548

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.