5
نقل و انتقالات فوتسال زنان

پالایش نفت آبادان ؛ بازسازی پیکره‌ تیمی قهرمان

  • کد خبر : 84632
  • 29 مرداد 1401 - 1:35
پالایش نفت آبادان ؛ بازسازی پیکره‌ تیمی قهرمان
پالایش نفت آبادان، بعد از تعویض سرمربی خود، اکنون به دنبال ساخت تیمی قوی برای حضور در سوپر لیگ فوتسال زنان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” سوپرلیگ فوتسال زنان قرعه‌کشی شده‌است و پالایش نفت آبادان، به دنبال تقویت تیم برای حضوری قدرتمند در این رقابت است.

پالایش نفت آبادان در لیگ ۹۹ به مقام قهرمانی لیگ برتر فوتسال رسید، اما در سال ۱۴۰۰، در یک‌چهارم نهایی برابر مس رفسنجان حذف شد.

نفت آبادان برای قرارگیری در جمع مدعیان فوتسال، نیاز به تحولات اساسی داشت که این تغییرات، با به خدمت‌گیری پریسا امامی، مربی جوان فوتسال آغاز شد.

علی‌رغم کاهش بودجه ورزشی از سوی وزارت نفت، تقویت ترکیب تیم و تمدید قرارداد بازیکن‌ها، در دستور کار پریسا امامی قرار داشت.

نخستین بازیکنی که به ترکیب تیم اضافه شد، فرشته خسروی بود. او فصل درخشانی را با پیکان سپری کرد و نقش مهمی هم در قهرمانی این تیم در لیگ برتر داشت.

خسروی که به تیم ملی هم دعوت شد، از نفرات تیم قهرمان نفت آبادان در لیگ ۹۹ است و در دومین دوره حضور خود در پالایش نفت، به دنبال تکرار عملکرد خوب خود است.

فاطمه رحمتی، دیگر ملی‌پوشی است که امسال از باشگاه پیکان، به نفت آبادان می‌پیوندد. رحمتی نیز، فصل قبل عملکرد فوق‌العاده‌ای با پیکان داشت و در مراحل حذفی، بازیکن موثری بود.

طاهره مهدی‌پور دروازه‌بان ملی‌پوش، از باشگاه ملی حفاری اهواز به نفت آبادان پیوست، تا بعد از مصدومیتی که فصل گذشته با آن درگیر بود، دوباره فرصت درخشش در دروازه فوتسال را داشته باشد.

پالایش نفت آبادان، علاوه بر این سه مهره جدید، تقریبا تمام ترکیب فصل گذشته خود را حفظ کرده‌است و با وجود کاستی بودجه، فعالیت خوبی در نقل‌ و انتقالات داشته‌است.

باید دید آیا امامی که اولین تجربه سرمربیگری خود را می‌گذارند، می‌تواند دوباره نفت آبادان را به سکوی لیگ برتر فوتسال برساند یا خیر.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=84632

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.