6
رقابت دختران ایران در گروه‌های مختلف

برنامه لیگ جهانی کاراته وان باکو ۲۰‬۲۲

  • کد خبر : 84985
  • 10 شهریور 1401 - 21:47
برنامه لیگ جهانی کاراته وان باکو ۲۰‬۲۲
برنامه لیگ جهانی کاراته وان باکو ۲۰۲۲ اعلام شد و دختران کومیته کا و کاتاروی ایران 11 تا 13 شهریور در مرحله گروهی و حذفی رقابت خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” لیگ جهانی کاراته وان باکو ۲۰‬۲۲ فرصت مناسبی برای حضور تیم ایران است و برگزاری این مرحله در همسایگی ایران زمینه حضور تیم ملی زنان را فراهم آورده است.

بر این اساس تیم کومیته ایران در بخش زنان در این رویداد، رقابت می کند و فاطمه صادقی نیز در کاتا در باکو مسابقه خواهد داد.

جمعه ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ / روز اول کاراته وان باکو

فاطمه صادقی در کاتا انفرادی بانوان در گروه چهار به مصاف ماهو اونو از زاپن، کارول کسل از ایتالیا و املیا اوندرسکوا از جمهوری چک خواهد رفت. (ساعت ۹:۰۰)

سارا بهمنیار در وزن ۵۰- بانوان در گروه پنج به مصاف کریستینا اسویلنوا از بلغارستان و گما مورالیس از اسپانیا خواهد رفت. (ساعت ۱۲:۲۵)

طراوت خاکسار در وزن ۵۵- بانوان در گروه هفت با ایوانا کامنوا از بلغارستان، ورنیکابوروسان از اوکراین و ویولا لالو از ایتالیا مبارزه خواهد کرد. (ساعت ۱۵:۱۰)

رقابت های یک چهارم نهایی و نیمه نهایی نیز از ساعت ۱۷:۴۰ آغاز خواهد شد.

شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ / روز دوم کاراته وان باکو

رزیتا علیپور در وزن ۶۱- بانوان با الکساندرا شولوهوا از اوکراین، رم خامیس از آلمان و مایا سوزوکی از ژاپن در گروه پنج دیدار خواهد کرد. (ساعت ۱۱:۰۰)

مبینا حیدری در وزن ۶۸- بانوان با ادا التمور از ترکیه و فریال عبدالعزیز از مصر در گروه دو به مبارزه خواهد پرداخت. (ساعت ۱۴:۰۰)

لیلا برجعلی در وزن ۶۸+ بانوان در گروه چهار با نیام جانر از اسکاتلند، تیتا کینانن از‌ فنلاند و آیامی یوکوسا از ژاپن به رقابت خواهد پرداخت. (ساعت ۱۷:۰۰)

رقابت های یک چهارم نهایی و نیمه نهایی نیز از ساعت ۱۸:۴۵ آغاز خواهد شد.

روز سوم این مسابقات نیز یکشنبه ۱۳ شهریور از ساعت ۱۰:۳۰ با برگزاری رقابت های رده بندی آغاز خواهد شد و از ساعت ۱۶ نیز فینال چهارمین دوره لیگ برتر کاراته وان در سال ۲۰۲۲ پیگیری خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=84985

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.