7
قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا

کارسخت طلایی پوشان سپاهان در هندبال‌زنان آسیا

  • کد خبر : 85335
  • 16 شهریور 1401 - 21:06
کارسخت طلایی پوشان سپاهان در هندبال‌زنان آسیا
پنجمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی باشگاههای زنان آسیا از یکشنبه۱۰ تا سه شنبه ۱۹ مهرماه امسال در آلماتی قزاقستان برگزار می شود .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان”؛ مراسم قرعه کشی رقابت های باشگاه‌های زنان آسیا که با مشارکت تیم های از کره جنوبی، قزاقستان، ازبکستان، هندوستان، کویت، عراق و سپاهان ایران خواهد بود، روز دوشنبه ۲۱ شهریور در کویت انجام خواهد شد.

تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر ایران، با تیمی دگرگون شده نسبت به سال گذشته به عنوان نماینده کشورمان در این رقابتها حاضر خواهد بود.

ساناز رجبی، مژگان قهرمانی و هانیه لک که در طول سالیان گذشته همواره جز مهره های تاثیرگزار تیم ملی ایران بوده اند، از ترکیب سپاهان جدا شده اند.

مینا وطن پرست به عنوان طراح حملات طلایی پوشان و مهندس میانه زمین سپاهان نیز بواسط حضور در لیگ عراق، مسافر آلماتی نخواهد بود و از این حیث باید دید که اصفهانی‌ها برای این پست حساس چه تدبیری اندیشیده اند.

پوچه دیاز سرمربی اسپانیایی هندبال سپاهان در ترکیب آسیایی خود از آرزو محمدی، آرزو کیانی آرا و مریم یوسفی بهره خواهد برد تا بتواند با یک ترکیب تازه اولین تجربه باشگاهی خود در ایران را در معرض دید بگذارد.

نمایندگان قزاقستان، کره جنوبی و ازبکستان بعنوان رقبای سنتی سپاهان قطعا برای نماینده ایران دردسر ساز خواهند بود که البته امسال باشگاه القرین کویت قصد دارد با ملی پوشان خود از کشور کرواسی بعنوان سورپرایز پنجمین دوره مسابقات قهرمانی زنان آسیا لقب بگیرد.

تیم کایسار قزاقستان با دوعنوان قهرمانی و تیم های آلماتی و همچنین AGMK ازبکستان هرکدام با یک عنوان قهرمانی، پرافتخارترین باشگاههای هندبال زنان آسیا لقب گرفته اند.

در آخرین دوره این رقابتها که در سال ۲۰۱۹ در قزاقستان برگزار شد، تیم کایسار با شکست نماینده کره شمالی، عنوان قهرمانی هندبال زنان باشگاه‌های آسیا را به خود اختصاص داد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=85335

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.