4
تیم ملی تیراندازی به مصر می‌رود

آغاز تلاش دختران تیرانداز برای سهمیه المپیک پاریس

  • کد خبر : 86210
  • 07 مهر 1401 - 17:36
آغاز تلاش دختران تیرانداز برای سهمیه المپیک پاریس
برگزاری مسابقات جهانی تیراندازی در مصر، تیم ملی تیراندازی زنان ایران را وارد اولین میدان رقابت برای کسب سهمیه المپیک پاریس می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” در فاصله ۲ سال مانده به المپیک تابستانی پاریس، دختران تیرانداز می‌کوشند تا نخستین سهمیه‌های المپیک آینده را به دست بیاورند.

برگزاری پرتعداد رویدادهای رسمی تیراندازی از جمله مسابقات جهانی مصر که از ۲۰ مهر در قاهره آغاز می‌شود آنها را به این هدف نزدیک می‌کند.

آخرین مرحله از اردوی تیم ملی تپانچه از ۶ مهر در تهران آغاز شده در حالی که اردوی تیم ملی تفنگ از ۴ مهر کلید خورده بود.

در رشته تفنگ نجمه خدمتی، الهه احمدی، فاطمه کرم زاده و فاطمه امینی به همراه 3 تیرانداز مرد در اردو حضور دارند و گلنوش سبقت اللهی، هانیه رستمیان و مینا قربانی به همراه ۳ عضو تیم مردان نیز نفرات حاضر در اردوی تیم تپانچه هستند.

از این جمع،۳ دختر تیم تفنگ و ۲ دختر تیم تپانچه پیش از این سابقه حضور در المپیک را داشته‌اند و برای یک حضور دیگر تلاش می‌کنند.

مسابقات جهانی تیراندازی در رده سنی بزرگسالان و جوانان از ۲۰ مهر تا ۶ آبان ماه در مصر برگزار می‌شود و ایران با ۱۹ تیرانداز (۱۳ نفر در بزرگسالان و ۶ نفر جوانان) راهی این رقابت‌ها خواهد شد.

مسابقات جهانی مصر نخستین مرحله مسابقات توزیع سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس محسوب می‌شود. چهار تیرانداز نخست در هر ماده جواز حضور در المپیک را کسب خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=86210

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.