6
گلاره ناظمی به ایران بازگشت

شانس فتحی برای قضاوت در فینال یا رده بندی آسیا

  • کد خبر : 86318
  • 14 مهر 1401 - 14:17
شانس فتحی برای قضاوت در فینال یا رده بندی آسیا
زری فتحی داور زن ایرانی شانس حضور در فهرست داوران دیدار نهایی یا رده بندی مسابقات فوتسال مردان قهرمانی آسیا را در اختیار دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” ایران دو داور زن در مسابقات فوتسال مردان قهرمانی آسیا در کویت دارد که زری فتحی داور شیرازی اکنون برای مراحل نیمه نهایی و نهایی در این کشور حضور دارد.

فتحی به همراه گلاره ناظمی داور سرشناس فوتسال ایران به کویت سفر کرد و اکنون که مسابقات به مرحله نیمه نهایی و سپس پایانی رسیده است گلاره ناظمی به ایران بازگشته است.

با توجه به باقی ماندن زری فتحی در کویت، این داور شیرازی شانس قرار گرفتن در تیم داوری فینال یا مسابقه رده بندی مسابقات مردان آسیا را دارد.

با توجه به حضور تیم مردان ایران در این مرحله، اگر ایران به فینال برسد فتحی به طور خودکار شانس حضور در فینال را از دست خواهد داد.

چرا گلاره ناظمی به ایران بازگشت؟

ناظمی داور شماره یک ایران در بخش زنان است و پیشرفت او سبب شد حتی در جام جهانی مردان هم قضاوت کند اما علت بازماندن او از فینال، به آسیب او باز می گردد.

گلاره ناظمی چند هفته قبل دچار آسیب دیدگی شد اما با وجود آسیب دیدگی به کویت رفت و در مسابقات قهرمانی آسیا قضاوت کرد.

وی اکنون برای پیشگیری از تشدید مصدومیت به خانه باز می گردد و دیگر قادر به قضاوت در مراحل بالاتر و پرفشارتر مسابقات فوتسال آسیا نیست.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=86318

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.