5
هفته پنجم سوپرلیگ فوتسال زنان

شکست سنگین نفت آبادان و پیروزی دراماتیک مس

  • کد خبر : 86335
  • 15 مهر 1401 - 13:31
شکست سنگین نفت آبادان و پیروزی دراماتیک مس
در هفته پنجم سوپرلیگ فوتسال زنان شکست پالایش نفت آبادان برابر پیکان و پیروزی مس دقیقه آخری مس رفسنجان برابر نصر از حوادث مهم امروز بود.

به گزارش پایگاه خبری “دختران قهرمان” هفته پنجم سوپرلیگ فوتسال زنان امروز با انجام 4 مسابقه پشت سر گذاشته شد و تیم صدرنشین پالایش نفت آبادان سرانجام طعم شکست را چشید.

شکست ناپذیری آبادان زود به پایان رسید

در تهران، پیکان مدافع عنوان قهرمانی در سالن شهید قیانوری تهران برابر تیم صدرنشین پالایش نفت آبادان ۶ بر ۲ تن به پیروزی رسید و نخستین شکست آبادان را رقم زد.

تیم پریسا امامی که هر ۴ بازی قبلی خود را با اقتدار برده بود امروز نمایشی ضعیف و غیرقابل انتظار داشت و به پیکان فرصت داد تا با برتری در بازی امروز به دو هفته دوری خود از برد پایان دهد.

با این نتیجه فاصله امتیازی پالایش نفت آبادان و پیکان در صدر جدول به یک امتیاز رسید گرچه آبادان همچنان در صدر است و با ۱۲ امتیاز بالاتر از پیکان ۱۱ امتیازی است.

کامبک دراماتیک مس با مهسا کمالی

در سالن پیام نور رفسنجان، مس پذیرای نصر امید البرز بود و این بازی حساس در نهایت با برتری ۳ بر ۲ مس رفسنجان خاتمه یافت.

این شکست به معنای تداوم روزهای ناخوش نصر است چنان که نصر حالا ۳ هفته متوالی است که پیروز نمی‌شود و در نتیجه، به رده چهارم جدول سقوط کرده است.

در این بازی مهسا کمالی گل اول را وارد دروازه نصر کرد اما نصر با گل ستاره همیشگی لیگ، سارا شیربیگی و البته آرزو صدقیانی زاده بازی را برگرداند و نیمه نخست را دو بر یک به سود خود پایان داد.

نیمه دوم اما برای مس رفسنجان دراماتیک پیش رفت. آن‌ها تمام نیمه دوم را برای رسیدن به گل تساوی بی نتیجه سپری کردند تا در یک دقیقه پایانی اوضاع را به سامان کردند.

یک گل از زهرا قلی زاده در یک دقیقه پایانی بازی را به تساوی کشاند و در فاصله ۱۳ ثانیه به پایان کار، مهسا کمالی فرشته نجات مس شد و تیر خلاص را بر پیکره نصر شلیک کرد.

حالا مس رفسنجان با کسب سومین پیروزی به رده سوم جدول رسیده و اعتماد به نفس خود را بازیافته است. نصر اما اوضاع خوشی ندارد. کسب ۷ امتیاز از ۱۵ امتیاز ممکن برای نصر، یک زنگ خطر است.

حفاری و اولین پیروزی فصل در شیراز

در ادامه هفته پنجم سوپرلیگ فوتسال زنان و در شیراز، تیم حفاری خوزستان سرانجام رنگ برد را دید و نخستین پیروزی فصل خود را در مسابقه‌ای که ۱۴ گل داشت به دست آورد.

حفاری در مسابقه برابر پویندگان صنعت فجر شیراز ۸ بر ۶ به پیروزی رسید. حفاری بابت اولین برد فصل خوشحال است اما می‌داند که دریافت ۶ گل در این بازی، موضوعی نیست که به راحتی از آن عبور کند.

فاطمه حسینی (4 گل) زهرا کیانی (2 گل) سحر پاپی و الهام عنافجه گلزنان تیم فوتسال حفاری خوزستان در بازی شیراز بودند.

پیروزی حفاری این تیم را در جایگاه هفم جدول ۸ تیمی قرار داد و پویندگان را به قعر جدول فرستاد. هر دو تیم، مسیر دشواری تا پایان سوپرلیگ فوتسال بانوان در پیش دارند.

رایزکو صفادشت آخرین تیم پیروز هفته پنجم سوپرلیگ فوتسال زنان بود. این تیم پس از شکست سنگین هفته گذشته در آبادان، برابر هیئت نطنز مقتدر عمل کرد و ۵ بر یک پیروز شد.

برتری رایزکو این تیم را ۶ امتیازی کرد و در رده پنجم جدول ۸ تیمی قرار داد و هیئت فوتبال نطنز را به رده ششم فرستاد. هر دو تیم در ۲ بازی از ۵ بازی فصل خود پیروز شده‌اند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=86335

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.