5
هفته ششم سوپرلیگ فوتسال زنان

آبادان برای پیروزی جان به لب شد!

  • کد خبر : 86474
  • 22 مهر 1401 - 14:33
آبادان برای پیروزی جان به لب شد!
پیروزی یک بر صفر پالایش نفت آبادان برابر هیئت فوتبال نطنز گرچه این تیم را صدرنشین نگاه داشت اما آبادان این برد را بسیار دشوار به دست آورد.

به گزارش پایگاه خبری دختران قهرمان، هفته ششم سوپرلیگ فوتسال زنان امروز برگزار شد و تیم پالایش نفت آبادان در خانه مقابل هیئت فوتبال نطنز امتیاز کامل را کسب کرد.

در آبادان، پالایش نفت صدرنشین پس از شکستی تلخ و سنگین برابر پیکان با هدف اعاده حیثیت و حفظ صدر جدول به میدان آمد و در این امر موفق بود.

با این وجود، تیم پریسا امامی کاری دشوار برای کسب سه امتیاز داشت. پس از یک نیمه بدون گل، آبادان بتدریج احساس خطر کرد و خود را در آستانه از دست دادن امتیاز دید.

نطنز با اتکا بر باتجربه هایش می کوشید با دفاعی منطقی و بسته مانع از گلزنی میزبان شود و در اغلب دقایق بازی نیز با بر هم زدن تمرکز نفت، در این برنامه کامیاب شد.

با این حال، یک گل از پالایش نفت آبادان برای سه امتیاز مورد نیاز این تیم کافی بود. فهیمه زارعی، کهنه کار همیشه ثمربخش خوزستان با گل خود در دقیقه 34 سه امتیاز را به آبادان هدیه کرد.

آبادان البته هنوز زیر سایه شکست هفته پنجم برابر پیکان است و امروز با اضطراب و فقدان تمرکز در مسیری خطرناک قدم برداشت که اگر گل فهیمه زارعی نبود به قیمت از دست دادن صدر برای نفت تمام می شد.

طلایی های آبادان برای تبدیل شدن به تیمی شایسته قهرمانی باید به ساماندهی قوای روانی خود بپردازند تا شکست و اتفاقات خلال فصل، سنگی بر مسیر این تیم نباشد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=86474

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.