8
تلاش دختران بدمینتونیست برای کسب تجربه

درباره یگانه کرمانی | ماجراجویی یک اصفهانی در مالدیو

  • کد خبر : 86599
  • 26 مهر 1401 - 17:24
درباره یگانه کرمانی | ماجراجویی یک اصفهانی در مالدیو
یگانه کرمانی گرچه با شکست برابر یک هندی پایانی زودهنگام در مسابقات بین المللی بدمینتون مالدیو داشت اما این حضور، یک گام رو به جلو برای اوست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” یگانه کرمانی یک بدمینتونیست 22 ساله اصفهانی است. او در مسابقات بین المللی مالدیو شرکت کرد و با شکست برابر خوشی تاکار، رقیب سرسخت هندی خود از دور مسابقات کنار رفت.

هند در بدمینتون جهان، نامی برای خود دست و پا کرده و رقابت با نمایندگان این کشور جنوب آسیا هرگز برای بدمینتون بازان ایرانی ساده نبوده است.

رقابت در تورنمنتی با جایزه 15 هزار دلاری سبب جذب بازیکنان شاخص و موفق بین المللی به این تورنمنت را رویدادهای مشابه می شود.

یگانه کرمانی در 9 سال اخیر به تناوب به اردوی تیم های ملی در رده های سنی مختلف دعوت شده است. او در مسابقات سریز جوانان سوم شد، در تمام رده های سنی در رنکینگ های کشوری عنوان دار است و در لیگ نیز برای تیم های مختلف از جمله دانشگاه آزاد، مس کرمان و نماینده تبریز بازی کرده است.

او این فرصت را داشت که برای حضور در بازی های آسیایی هانگژو، شانس خود را آزمایش کند چنان که همراه با کیانا هاشمی، رومینا تاجیک و فاطمه بابایی به جمع 4 نفر برتر نیز رسید.

با این وجود تعویق بازی های آسیایی همه چیز را به هم ریخت. او باید بار دیگر و از نو، این هدف بزرگ را جستجو کند و رقبای سرسختی نیز خواهد داشت.

حضور در مسابقات بین المللی فجر و 3 تورنمنت در ترکیه، بلغارستان و مالدیو در کارنامه اوست اما دختر اصفهانی می داند که بدمینتون، عرصه نبردهای بین المللی پرشمار است.

برای جمعی از دختران بدمینتون باز ایران که همگی جوان، پرانرژی و جویای نام هستند، یک آرزوی بزرگ به نام المپیک وجود دارد اما رسیدن به این میدان، راهی دشوار را پیش روی آنها قرار می دهد.

حضور پیوسته در رویدادهای بین المللی مسیر یگانه کرمانی و دیگران را برای تحقق این آرزو هموار می کند. زمان برای یگانه 22 ساله به سرعت در حال گذر است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=86599

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.