3
هفته هفتم سوپرلیگ فوتسال زنان

پیروزی انتقامی نفت آبادان برابر مس با گل خسروی

  • کد خبر : 86636
  • 29 مهر 1401 - 13:48
پیروزی انتقامی نفت آبادان برابر مس با گل خسروی
هفته هفتم سوپرلیگ فوتسال زنان با ادامه صدرنشینی پالایش نفت آبادان همراه شد. گل سه امتیازی فرشته خسروی این تیم را برابر مس پیروز کرد.

به گزارش پایگاه خبری “دختران قهرمان” هفته هفتم سوپرلیگ فوتسال زنان امروز برگزار شد و در مهم ترین دیدار، پالایش نفت آبادان میزبان خود مس رفسنجان را با شکست مواجه کرد.

در سالن پیام نور رفسنجان، مصاف دو تیم قدرتمند و باانگیزه مس رفسنجان و پالایش نفت آبادان در نهایت با برتری یک بر صفر نفت و ادامه صدرنشینی این تیم پایان یافت.

تک گل فرشته خسروی در دقیقه 23 روی پاس سهیلا ملمولی، سه امتیاز را به حساب تیم پریسا امامی واریز کرد. این برد، نوعی انتقام برای پالایش نفت از تیمی است که فصل گذشته مانع راهیابی آبادان به نیمه نهایی لیگ شد.

دیدار امروز پالایش نفت آبادان و مس رفسنجان مسابقه ای پرحاشیه بود. اخراج فهیمه زارعی در دقیقه 18 نقطه اوج اتفاقات بود به طوری که آبادان مجبور شد در انتهای نیمه نخست، با یک بازیکن کمتر فشار مس را تحمل کند.

در حاشیه این بازی، دو تیم به نحوه قضاوت داوران اعتراض زیادی داشتند به طوری که داوران بارها از کارت زرد خود استفاده کردند و در صحنه اخراج فهیمه زارعی نیز، اعتراض زیادی نسبت به این تصمیم وجود داشت.

پیروزی پالایش نفت آبادان این تیم را در پایان دور اول سوپرلیگ فوتسال بانوان در صدر حفظ کرد. این تیم در 7 بازی خود 18 امتیاز به دست آورده و یک امتیاز از پیکان رده دومی و مدافع عنوان قهرمانی، بیشتر دارد.

در سوی مقابل، مس رفسنجان با هدایت عاطفه رضایی برای چهارمین بار در هفت بازی دور اول، بازنده میدان را ترک کرد. مس گرچه تیمی سرسخت است اما تا این مقطع از فصل در نتیجه گیری، نمره قبولی دریافت نکرده است.

نارنجی پوشان رفسنجان با 9 امتیاز از 7 بازی تیم چهارم جدول 8 تیمی سوپرلیگ فوتسال زنان هستند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=86636

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.