7
هفته هفتم سوپرلیگ فوتسال زنان

برتری کوبنده ۸‬ گله پیکان برابر پویندگان

  • کد خبر : 86640
  • 29 مهر 1401 - 13:59
برتری کوبنده ۸‬ گله پیکان برابر پویندگان
هفتمین هفته از سوپرلیگ فوتسال زنان با برتری قاطع و کوبنده پیکان در شیراز همراه بود. تیم دوم جدول به پویندگان رحم نکرد.

به گزارش پایگاه خبری “دختران قهرمان” هفته هفتم سوپرلیگ فوتسال زنان امروز به انجام رسید و در شیراز، مصاف تیم های پویندگان و پیکان تهران با برتری یک طرفه پیکان پایان یافت.

پیکان تهران با هدایت نیلوفر اردلان امروز در شیراز کار آسانی برابر تیم انتهای جدولی و بحران زده پویندگان در پیش داشت و 8 بر صفر این تیم را شکست داد.

مدافع عنوان قهرمانی در نیمه نخست سه گل به ثمر رساند و پنج گل دیگر در نیمه دوم، تفاضل گل پیکان را بیشتر کرد و آمار گلهای خورده پویندگان شیراز را در 7 بازی به عدد 44 رساند.

مارال ترکمان ستاره جوان فوتسال ایران امروز 2 گل برای پیکان رساند و آمار گل های زده اش در این فصل را به 3 تبدیل کرد. محدثه محمدی نیز همانند ترکمان در بازی امروز دبل کرد.

دیگر گلزنان تیم فوتسال پیکان در مسابقه شیراز، نسیمه غلامی، فاطمه اعتدادی، زیبا افروغ و سحر زمانی بودند. اکنون پیکان 17 امتیازی است و یک امتیاز کمتر از نفت آبادان صدرنشین دارد.

همچنین پیکان تنها تیمی است که در این 7 هفته، شکست نخورده است. آمار بیشترین گل زده و کمترین گل خورده، قهرمان فصل گذشته را به آینده امیدوار می کند.

تیم پویندگان صنعت فجر شیراز نیز با این شکست با 3 امتیاز از 7 بازی در انتهای جدول است و گزینه سقوط به دسته پایین تر به شمار می رود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=86640

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.