3
هفته هفتم سوپرلیگ فوتسال زنان

پیروزی دلچسب حفاری خوزستان در نطنز

  • کد خبر : 86649
  • 29 مهر 1401 - 14:18
پیروزی دلچسب حفاری خوزستان در نطنز
در ادامه هفته هفتم سوپرلیگ فوتسال زنان تیم حفاری خوزستان امروز در نطنز با عبور از سد هیئت فوتبال این شهر وضعیت خود را سر و سامان داد.

به گزارش پایگاه خبری “دختران قهرمان” در هفته هفتم سوپرلیگ فوتسال زنان مصاف تیم های حفاری خوزستان و هیئت فوتبال نطنز امروز با برتری حفاری در زمین حریف پایان یافت.

در این مسابقه در شهر نطنز استان اصفهان، حفاری با هدایت فروزان سلیمانی و در شرایطی که نیاز مبرمی به برد داشت توانست قاطعانه و سه بر صفر به هدف خود برسد.

حفاری در هفته های اخیر، شرایط سختی را تجربه کرده بود و اعاده حیثیت هدف اول این تیم بود. این هدف، امروز با گل های فاطمه پاپی، زهرا کیانی و فاطمه حسینی در مسیر تحقق قرار گرفت.

فاطمه پاپی همچنان نقش خود را به عنوان یک وزنه برای آبی پوشان اهواز ایفا می کند. او یک مهره غیرقابل جایگزین در حفاری است.

این نتیجه جایگاه دو تیم را در جدول با هم عوض کرد به طوری که حفاری خوزستان با 7 امتیاز به رده ششم صعود کرد و هیئت نطنز با 6 امتیاز در جایگاه هفتم و ماقبل پایانی جدول لیگ فوتسال بانوان قرار گرفت.

حفاری در سال های اخیر همواره یکی از تیم قدرتمند و شاخص فوتسال ایران بوده است اما در این فصل با مشکلات زیادی مواجه است و تلاش می کند بتدریج از این مشکلات عبور نماید.

هدف تیم خوزستانی این است که در دو سوم باقی مانده از لیگ فوتسال زنان بتواند خود را به نیمه بالایی جدول برساند گرچه لیگ 1401، لیگی دشوار و پیچیده برای تمامی تیم هاست.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=86649

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.