4
هفته نهم سوپرلیگ فوتسال زنان

روز خوش نصر برابر حفاری با گلزنی صدقیانی زاده

  • کد خبر : 87126
  • 20 آبان 1401 - 17:48
روز خوش نصر برابر حفاری با گلزنی صدقیانی زاده
نصر امید البرز به یک پیروزی دیگر در سوپرلیگ فوتسال زنان دست یافت. در روز گلزنی آرزو صدقیانی زاده، این تیم از سد حفاری خوزستان عبور کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته نهم سوپرلیگ فوتسال زنان امروز برگزار شد و در کرج، تیم نصر امید البرز با برتری بر حفاری در رده سوم جدول باقی ماند.

نصر امید با هدایت فاطمه شریف امروز توانست در زمین خود 4 بر یک تیم حفاری خوزستان را از پیش رو بردارد و به حضور خود در رده سوم جدول سوپرلیگ فوتسال بانوان ادامه دهد.

نصر در این بازی در نیمه نخست دو بر یک برنده به رختکن رفت و در نیمه مربیان با دو گل دیگر، فاصله را افزایش داد و ششمین پیروزی فصل را از آن خود کرد.

برای تیم نصر در بازی امروز، نسترن مقیمی، مرضیه توفیقی نسب، آرزو صدقیانی زاده و نسا احدی گلزنی کردند.

نصر در هر چهار بازی اخیر خود به پیروزی رسیده است اما بردهای متوالی پالایش نفت آبادان و پیکان سبب شده نصر نتواند از رتبه سوم بالاتر رود.

نماینده فوتسال استان البرز اکنون 19 امتیازی است و 5 امتیاز کمتر از نفت و 4 امتیاز کمتر از پیکان در جدول 8 تیمی سوپرلیگ فوتسال زنان دارد.

تیم حفاری خوزستان با هدایت فروزان سلیمانی اما با وجود شکست امروز برابر نصر امید همچنان در رده ششم جدول باقی ماند. حفاری از 27 امتیاز ممکن تا پایان هفته نهم تنها 7 امتیاز به دست آورده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=87126

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.