7
هفته نهم سوپرلیگ فوتسال زنان

جشنواره گل نفت آبادان در برابر پویندگان بحران زده

  • کد خبر : 87131
  • 20 آبان 1401 - 18:27
جشنواره گل نفت آبادان در برابر پویندگان بحران زده
پالایش نفت آبادان باز هم صدر جدول سوپرلیگ فوتسال زنان را به تیمی نداد. آنها امروز در شیراز و در هفته نهم، جشنواره گل به راه انداختند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” پالایش نفت آبادان با یک پیروزی قاطع در هفته نهم سوپرلیگ فوتسال زنان به صدرنشینی خود در این رقابتها ادامه داد.

امروز جمعه 20 آبان و در شیراز، تیم پالایش نفت آبادان تیم انتهای جدولی پویندگان صنعت فجر شیراز را هفت بر یک از پیش رو برداشت و امتیازات خود را به عدد 24 رساند.

فرشته خسروی بازیکن باسابقه آبادان در این بازی گرچه گل نزد اما سه پاس گل داد. گل های نفت را زهرا اسدی (2 گل) فهیمه زارعی، فاطمه رحمتی، سهیلا ملمولی، کافیه هزاریان و زهرا کوراوند از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند.

نزدیک ترین تعقیب کننده پالایش نفت، تیم پیکان تهران است که در پایان هفته نهم از این تیم یک امتیاز کمتر دارد. نصر امید البرز نیز 19 امتیازی و سوم است.

پالایش نفت آبادان از 9 بازی خود 8 برد و یک باخت در کارنامه دارد. این تیم صاحب دومین آمار گلزنی و دومین آمار دفاعی موفق لیگ پس از پیکان است.

پویندگان شیراز وضعیتی نابسامان در جدول لیگ فوتسال بانوان دارد. تیم باسابقه شیرازی در این فصل تنها یک بازی را برده و در هشت بازی دیگر خود دست خالی میدان را ترک کرده است.

این نتایج سبب شده پویندگان به عنوان گزینه اول سقوط به لیگ برتر قلمداد شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=87131

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.