6
هفته دوازدهم سوپرلیگ فوتسال زنان

نصر امید به همسایگی پیکان در صدر جدول رسید

  • کد خبر : 87302
  • 11 آذر 1401 - 16:21
نصر امید به همسایگی پیکان در صدر جدول رسید
پیروزی ظهر امروز نصر امید البرز برابر مس رفسنجان این تیم را به رده دوم جدول سوپرلیگ فوتسال زنان و همسایگی پیکان صدرنشین رساند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” در یکی از دیدارهای حساس هفته دوازدهم سوپرلیگ فوتسال زنان امروز تیم نصر امید البرز در زمین خود مس رفسنجان را شکست داد.

این دیدار، نبرد تیم های رده سوم و چهارم جدول هشت تیمی لیگ فوتسال بانوان بود که نصر در کرج، 3 بر یک برابر مس پیروز میدان شد.

این برتری سبب شد نصر امید با توجه به شکست پالایش نفت آبادان برابر پیکان، به رده دوم جدول صعود کند و همسایه پیکان در صدر جدول شود.

در این مسابقه اوضاع در ابتدا برای میزبان خوب پیش نرفت. هما آقایی که کم گل می زند اما بازی های مهمی را برای گل زدن انتخاب می کند امروز در نیمه نخست مس را یک بر صفر برنده، روانه رختکن کرد.

مس تا بخشی از نیمه دوم نیز به هدف خود رسیده بود و پیروزی را در اختیار خود می دید اما نصر، تیم نیمه دوم بود و به سه گل پیاپی میهمان را گرفتار کرد.

نسا احدی دو بار دروازه مس را فرو ریخت و یک گل نیز سهم کهنه کار همیشه خطرناک لیگ، سارا شیربیگی بود. بازیکنی که همچنان برگ برنده است.

پیروزی نصر حالا این تیم را به فاصله 3 امتیازی صدر رسانده است. آنها این فرصت را در اختیار دارند تا در ادامه راه جایگاه پیکان را تصاحب کنند.

برای مس رفسنجان اما این شکست تاثیری در رتبه این تیم در جدول نداشت. رتبه چهارم برای این تیم تضمین شده است و جاه طلبی نارنجی پوشان برای ارتقای رتبه، هنوز به قدر کافی اثربخش نیست.

فاطمه شریف هدایت نصر امید و عاطفه رضایی هدایت مس رفسنجان را در سطح عالی فوتسال زنان ایران عهده دار هستند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=87302

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.