5
هفته چهاردهم سوپرلیگ فوتسال زنان

پیکان با گلباران پویندگان شیراز صدر را حفظ کرد

  • کد خبر : 87757
  • 25 آذر 1401 - 13:29
پیکان با گلباران پویندگان شیراز صدر را حفظ کرد
پیکان در رقابتی آسان برابر پویندگان صنعت فجر شیراز برابر این تیم پیروز شد تا دور دوم سوپرلیگ فوتسال زنان را با صدرنشینی به پایان ببرد.

به گزارش “افرا ورزش” هفته چهاردهم سوپرلیگ فوتسال زنان باشگاه‌های کشور امروز جمعه ۲۵ آذر با انجام ۴ مسابقه برگزار شد که در تهران، پیکان برابر پویندگان شیراز به پیروزی رسید.

این بازی از ساعت ۱۱ صبح آغاز شد و طی آن، پیکان صدرنشین لیگ فوتسال زنان توانست در یک بازی آسان حریف قعرنشین خود را 7 بر یک گلباران کند.

پیکان امروز بدون فرزانه توسلی و با ترکیب نسیمه غلامی، مهسا علی مددی، فرشته کریمی، مارال ترکمان، فاطمه تراهی، مهدیه محمودی نیا، زیبا افروغ، فائزه کمالی، مینا بیکی، سحر زمانی، زیلان مرادی و رویا کلاتی به مصاف پویندگان رفت.

فرشته کریمی در این بازی برای پیکان هت تریک کرد و زیبا افروغ استعداد خوش آتیه اهل خمین دو گل برای تیمش زد. مینا بیکی و فاطمه تراهی دیگر گلزنان پیکان بودند.

برتری قابل پیش‌بینی تیم تهرانی سبب شد پیکان همچنان صدر جدول را حفظ کند. برگزاری مسابقات امروز به معنای پایان دور دوم از سه گانه سوپرلیگ فوتسال زنان بود.

پیکان اکنون ۳۵ امتیاز دارد و با کسب ۱۱ برد از ۱۴ مسابقه خود، در مسیر تکرار قهرمانی فصل گذشته‌اش قدم بر می‌دارد. پالایش نفت آبادان و نصر امید البرز در تعقیب پیکان هستند.

در پایان دور اول سوپرلیگ، این پالایش نفت آبادان بود که در صدر قرار داشت اما نتایج دور دوم این تیم را به رده سوم تنزل داد و پیکان را به صدر رساند.

همچنین تیم پویندگان شیراز پس از شکست امروز همچنان با چهار امتیاز از ۱۴ بازی در انتهای جدول ایستاده است و سقوطش به دسته پایین‌تر محتمل است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=87757

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.