7
هفته چهاردهم سوپرلیگ فوتسال زنان

پیروزی روحیه بخش نفت آبادان برابر دختران مس

  • کد خبر : 87760
  • 25 آذر 1401 - 13:52
پیروزی روحیه بخش نفت آبادان برابر دختران مس
پالایش نفت آبادان در دیداری حساس از هفته چهاردهم سوپرلیگ فوتسال زنان برابر مس رفسنجان پیروز شد تا از کورس قهرمانی عقب نیفتد.

به گزارش “افرا ورزش” هفته چهاردهم سوپرلیگ فوتسال زنان باشگاه‌های کشور امروز جمعه ۲۵ آذر با انجام ۴ مسابقه برگزار شد و پالایش نفت آبادان مهم ترین مسابقه را برابر مس با برد پشت سر گذاشت.

تیم رده سومی نفت که در کورس رقابت با پیکان و نصر امید در مسیر قهرمانی قرار دارد نیاز مبرمی به پیروزی در بازی برابر مس رفسنجان داشت و با برد سه بر صفر به هدفش رسید.

نیمه نخست بازی با گل پریوش خلیلی به سود نفت پایان یافت و سهیلا ملمولی مهره باتجربه و ارزشمند آبادان در نیمه دوم دو گل دیگر وارد دروازه مس کرد.

این پیروزی، یک هفته پس از برتری روحیه‌بخش این تیم در نطنز رخ داد تا وضعیت روانی تیم خوزستانی برای ادامه راه پر پیچ و خم تا پایان لیگ فوتسال بانوان، سر و سامان یابد.

پالایش نفت آبادان با این پیروزی ۳۱ امتیازی شد تا فاصله ۴ امتیازی‌اش با تیم صدرنشین پیکان تهران را حفظ کند و به رده دوم جدول برسد. بدین ترتیب دور دوم از سه گانه سوپرلیگ برای تیم پریسا امامی پایان یافته است.

از سوی دیگر مس رفسنجان با پذیرش شکست در آبادان ۲۱ امتیازی و تیم رده چهارم در میان هشت تیم جدول، باقی ماند. تعداد برد و باخت های تیم عاطفه رضایی در عدد هفت به تساوی رسیده است.

وضعیت مس به گونه‌ای است که به نظر می‌رسد دیگر قادر به رقابت برای رتبه بهتری در دور سوم نیست و از نظر فنی نیز از همه تیم‌های پایین‌تر از خود وضع بهتری دارد و پایان فصل با همین جایگاه، محتمل‌ترین پیش‌بینی در مورد این تیم است.

مس رفسنجان در بازی آینده خود تیم قعرنشین پویندگان شیراز را در پیش رو دارد و پالایش نفت در دربی خوزستان به مصاف حفاری اهواز خواهد رفت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=87760

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.