5
هفته چهاردهم سوپرلیگ فوتسال زنان

توقف نصر امید برابر رایزکو | رده دوم از دست رفت

  • کد خبر : 87765
  • 25 آذر 1401 - 14:10
توقف نصر امید برابر رایزکو | رده دوم از دست رفت
نصر امید البرز با توقف در هفته چهاردهم سوپرلیگ فوتسال زنان برابر رایزکو فاصله سه امتیازی خود با صدر جدول را به پنج امتیاز افزایش داد.

به گزارش “افرا ورزش” هفته چهاردهم سوپرلیگ فوتسال زنان باشگاه‌های کشور امروز جمعه ۲۵ آذر با انجام ۴ مسابقه به انجام رسید و نصر امید البرز برابر رایزکو صفادشت متوقف شد.

در این بازی که از ساعت ۱۱ در سالن انقلاب کرج برگزار شد تیم نصر امید با هدایت فاطمه شریف با تساوی سه بر سه برابر رایزکو صفادشت به کار خود پایان. نتیجه ای که برای نصر ناامید کننده بود.

در روزی که نصر موقعیت های پرشماری را از دست داد در نهایت با گل تساوی بخش دقایق پایانی رایزکو تنبیه شد و دو امتیاز از این بازی و رده دوم جدول را از دست داد.

سارا شیربیگی در این بازی دو گل برای نصر به ثمر رساند و گل دیگر این تیم نیز توسط نسا احدی به تور رایزکو نشست.

نصر با این تساوی با 30 امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفت و رده دوم را تحویل تیم 31 امتیازی نفت آبادان داد. نصر حالا با پیکان صدرنشین، 5 امتیاز فاصله دارد.

کار نصر برای قهرمانی دشوارتر شده است و این تیم باید در دور پایانی همه رقبا را شکست دهد و به انتظار اتفاقات دلخواه در بازی های مدعیان دیگر باشد.

همچنین مسابقات امروز سوپرلیگ فوتسال بانوان به معنای پایان دور دوم از سه دور سوپرلیگ بود و تیم ها تا پایان فصل 7 مسابقه دیگر در پیش خواهند داشت.

سوپرلیگ فوتسال زنان ایران با حضور هشت تیم برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=87765

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.