6
پالایش نفت آبادان با او قصد تسلیم شدن ندارد

درباره فرشته خسروی ، دختر دشت سوسن

  • کد خبر : 88064
  • 04 دی 1401 - 10:13
درباره فرشته خسروی ، دختر دشت سوسن
فرشته خسروی بازیکن تیم فوتسال پالایش نفت آبادان در لیگ فوتسال زنان می گوید تیمش تا آخرین روز به مبارزه برای قهرمانی ادامه خواهد داد.

به گزارش افرا ورزش، سوپرلیگ فوتسال زنان در آستانه آغاز دور سوم است و پالایش نفت آبادان با حضور فرشته خسروی در رده دوم جدول ۸ تیمی سوپرلیگ بانوان قرار دارد.

نفت آبادان که فصل را با صدرنشینی و نتایجی درخشان آغاز کرد اکنون پشت سر پیکان قرار گرفته و نصر امید البرز نیز در تعقیب این تیم است.

فرشته خسروی بازیکن ۲۶ ساله و باتجربه برای تیم ملی و در لیگ فوتسال زنان ایران است که در آغاز فصل جاری به جمع شاگردان پریسا امامی در آبادان ملحق شد و برای دومین بار پیراهن نفت را بر تن کرد.

او اهل ایذه است. شهری ۱۲۰ هزار نفری در شمال شرقی استان خوزستان و در منطقه‌ای نیمه کوهستانی با دشتی از سوسن و آب و هوایی متفاوت از آن چه با شنیدن نام خوزستان، انتظارش را داریم.

فرشته از ۱۹ سالگی به تیم ملی دعوت شد و تا آخرین زمانی که تیم ملی فوتسال فعال و معتبر بود در این تیم حضور داشت. او پس از گذراندن یک فصل در پیکان و قهرمانی با این تیم به خوزستان بازگشت و به پالایش نفت آبادان پیوست.

حضور او و دوستانش در نفت، تیم آبادانی را به یکی از مدعیان قهرمانی لیگ تبدیل کرد گرچه آن‌ها در مقطعی از فصل دچار تزلزل شدند و صدر جدول را از دست دادند.

با وجود این که فرشته خسروی در نفت آبادان بازی می‌کند اما او بیش از نفت، با تیم حفاری خوزستان شناخته می‌شود. تیمی که خاستگاه او بود.

در حفاری بود که فرشته خسروی به جامعه فوتسال ایران شناسانده شد و در حفاری،  او توانست برای نخستین بار در سال ۹۵ قهرمان لیگ برتر شود.

پنج سال موفق و همیشه روی سکو با حفاری، فرشته را به بازیکنی با ذهنیت موفقیت و پیروزی تبدیل کرد و همین ذهنیت به او در دومین و سومین قهرمانی زندگی باشگاهی‌اش با نفت و پیکان کمک کرد.

در تیم ملی، او یکی از اعضای تیم قهرمان سال ۲۰۱۸ آسیا بود گرچه پس از آن مسابقات فوتسال زنان آسیا به‌طور دائم به تعویق افتاد.

اما پس از قهرمانی با پیکان چه چیزی سبب شد او از تهران و پیکان جدا شود؟ فرشته می‌گوید: با پیکان فصل خوبی داشتم و قهرمانی دوباره در لیگ، شیرین بود اما مهم‌ترین موضوعی که سبب شد از پیکان جدا شوم مسافت و دوری از خانواده بود. می‌خواستم به خوزستان برگردم.

خسروی البته در پاسخ به این سؤال که آیا مایل بوده باز هم با نیلوفر اردلان در پیکان کار کند، امتناع کرد و گفت که نظری در این مورد ندارد.

او به تیمی پیوست که فصل گذشته به شکل عجیبی در پلی‌آف حذف شد آن هم در شرایطی که در دور گروهی، تیمی مقتدر و فوق‌العاده نشان داده بود.

نفت در این فصل نیز سایه‌ای از اتفاقات فصل گذشته را به نمایش گذاشت. یک شروع رؤیایی و سپس افت فاحش در دور دوم سوپرلیگ فوتسال بانوان.

فرشته خسروی در این باره می‌گوید: تمرینات پیش فصل خوبی داشتیم. آرامش بر تیم حاکم بوده و می‌خواهیم که اوضاع را سر و سامان دهیم. افت یک تیم در فصلی طولانی طبیعی است و باید شرایط فعلی را مدیریت کنیم.

آیا نفت با حضور پیکان صدرنشین و سایه سنگین نصر امید قادر به کسب جام هست؟ فرشته خسروی در این باره می‌گوید: رقبای ما تیم‌هایی باتجربه هستند اما شرایط لیگ تقریباً برای همه مدعیان یکسان است. در مقطعی از فصل قرار گرفته‌ایم که اشتباه کمتر، قهرمان را تعیین می‌کند.

او می‌افزاید: هدف نفت آبادان در آغاز فصل قهرمانی بود و این قابل کتمان نیست. باشگاه از تیم فوتسال حمایت کرد و همه هدف ما پاسخگویی به این اعتماد است.

خسروی عقیده دارد کار برای هیچ تیمی تمام نشده و آن‌ها می‌خواهند به مبارزه ادامه دهند: تیم دوم جدول هستیم و فرصت جبران فاصله را داریم. تا روز آخر قصد واگذار کردن رقابت به حریفانمان را نداریم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=88064

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.