1
هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال زنان

نخستین برد بادرود و پیروزی قاطع خاتون بم برابر ملوان

  • کد خبر : 88211
  • 19 دی 1401 - 9:53
نخستین برد بادرود و پیروزی قاطع خاتون بم برابر ملوان
هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال زنان با نخستین برد بادرود تهران و پیروزی قاطع خاتون بم برابر ملوان همراه شد.

به گزارش افرا ورزش، هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان یکشنبه ۱۸ دی با برگزاری ۵ بازی به انجام رسید و خاتون بم با یک پیروزی دیگر صدر جدول را در اختیار خود نگاه داشت.

در روزی که برتری بادرود تهران برابر کیان نیشابور اتفاق ویژه و قابل توجه هفته یازدهم بود سپاهان و شهرداری سیرجان حریفانشان را شکست دادند تا به تعقیب خاتون بم ادامه دهند.

خاتون بم ملوان را پنج گله کرد

خاتون بم در ورزشگاه فجر بم موفق شد ۵ بر یک ملوان بندر انزلی را شکست دهد. فاطمه گرایلی هافبک مازندرانی بم در این بازی دو گل زد.

سمانه چهکندی وینگر کهنه کار مشهدی خاتون بم گل سوم را در آغاز نیمه دوم به ثمر رساند و در ادامه زهرا قنبری و نگین زندی دو مهاجم از دو نسل فوتبال بانوان ایران برای بم گلزنی کردند.

خاتون بم با این پیروزی ۳۱ امتیازی شد و با فاصله ۳ امتیاز در صدر جدول باقی ماند. بم در مسیر یک قهرمانی دیگر است گرچه رقبای سختی دارد.

ملوان با این شکست با ۱۵ امتیاز در رده ششم قرار گرفت. این شکست، سنگین‌ترین باخت تیم معصومه جهانچی از ابتدای فصل لیگ فوتبال زنان بوده است.

پیروزی التیام‌بخش شهرداری سیرجان در کرج

شهرداری سیرجان، تیم زخم‌خورده هفته دهم که با شکست خانگی برابر سپاهان غافلگیر شده بود در هفته یازدهم ۲ بر صفر پیکان را در کرج شکست داد.

هر دو گل بازی در نیمه دوم به ثمر رسید. ابتدا شبنم بهشت بازیکن باتجربه سیرجان گل اول را زد و در ادامه شقایق روزبهان در نقش گلزن برای تیمش ظاهر شد.

سیرجان با این پیروزی ۲۸ امتیازی شد و در رده دوم باقی ماند. این تیم ۳ امتیاز کمتر از خاتون بم صدرنشین و یک امتیاز بیشتر از سپاهان رده سومی دارد.

پیکان اما با این شکست با ۱۵ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به ملوان در رده پنجم ایستاد.

سپاهان پیروز شد، دباغی پنالتی از دست داد

سپاهان در زمین خود توانست ۴ بر ۲ پالایش گاز ایلام را شکست دهد. دو گل در آغاز بازی، ملیکا محمدی برای سپاهان و روژین تمریان برای ایلام نوید یک بازی پرگل را داد.

هاجر دباغی در دقیقه ۲۰ یک ضربه پنالتی را از دست داد اما مرضیه نیکخواه با یک گل و زهرا علیزاده با ۲ گل، سپاهان را به سه گل دیگر رساندند.

گل سمیه خرمی بازیکن سابق ذوب آهن در آغاز نیمه مربیان، اختلاف را به دو گل رساند اما نیمه دوم نیمه‌ای بیگانه با گل بود. هم برای سپاهان و هم برای پالایش گاز ایلام.

سپاهان با این پیروزی با ۲۷ امتیاز در رده سوم ایستاد و پالایش گاز ایلام با ۱۷ امتیاز در رده چهارم باقی ماند.

اختلاف ۱۰ امتیازی بین تیم‌های سوم و چهارم جدول نشانگر این است که سه تیم بالای جدول خود را کاملاً از تیم‌های دیگر جدا کرده‌اند.

بادرود سرانجام طعم برد را چشید

تیم انتهای جدولی بادرود در نیشابور توانست تیم کیان این شهر را یک بر صفر مغلوب کند و این یک پیروزی مهم برای تیم تهرانی بود.

پس از ۱۰ شکست متوالی برای بادرود، تیم تهرانی در آغاز نیم فصل دوم با این برد به آینده امیدوار شد گرچه هنوز هم در قعر جدول ایستاده است.

بدین ترتیب دیگر تیمی در لیگ برتر فوتبال بانوان وجود ندارد که در این فصل پیروز نشده باشد. این نتیجه به وضعیت نابسامان تیم رده نهمی کیان نیشابور، دامن زد.

ایساتیس کران فارس آخرین برنده دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر زنان بود که در سنندج دو بر صفر تیم بحران‌زده زارع باتری را از پیش رو برداشت.

اظهار نظر مدیر عامل باشگاه بادرود پس از نخستین برد

پیروزی بادرود بر کیان نیشابور با اظهار خرسندی مدیرعامل این باشگاه همراه شد و نشان از مدل حمایتی مدیریت باشگاه از تیم فوتبال بانوان بادرود دارد.

دکتر حمید جوادی مبارکی پس از پیروزی بادرود در هفته یازدهم لیگ برتر عنوان کرد: با جذب بازیکن و حمایت مالی از بازیکنان و کادر فنی توانستیم امروز با قدرت همیشگی ظاهر شویم و برد شیرین خارج از خانه سهم ما شود.

وی افزود: رقابت در ادامه راه دشوار است اما با تمام توان حامی و پشتیبان تیم خواهیم بود و از بازیکنان و کادر فنی می خواهیم با نهایت توان و تا آخرین روز لیگ بجنگند.

دکتر مبارکی اذعان داشت: در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست و بادرود نیز خیال تسلیم شدن ندارد. ما اراده خود را برای بازگشت نشان دادیم و به کادر و بازیکنانمان اعتماد داریم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=88211

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.