9
مسابقات بدمینتون بین المللی فجر

توقف فاطمه بابایی | تیم‌های دوبل دختران حذف شدند

  • کد خبر : 88761
  • 15 بهمن 1401 - 9:00
توقف فاطمه بابایی | تیم‌های دوبل دختران حذف شدند
مسابقات بدمینتون بین‌المللی فجر با حذف فاطمه بابایی به عنوان آخرین نماینده ایران و شکست تیم‌های دوبل دختران در یک هشتم نهایی همراه شد.

به گزارش افرا ورزش، مسابقات بدمینتون بین‌المللی فجر در تهران ادامه دارد و در بخش زنان، دختران بدمینتونیست ایران نتوانستند به جمع برترین‌ها برسند.

ایران با ترکیبی از جوانان بدمینتون باز خود وارد این پیکارها شده است. نرسیدن به جمع حاضران در یک‌چهارم نهایی با توجه به حضور بدمینتون بازان شرق آسیا و آمریکای جنوبی عجیب نبود.

در روز چهارم این رقابت‌ها در مرحله یک هشتم نهایی یک نفره، فاطمه بابایی برابر روزانا از اندونزی ۲ بر صفر بازنده شد. او آخرین نماینده ایران در بخش یک نفره زنان بود.

پیش از این، رومینا تاجیک، آیدا عنایتی، یگانه کرمانی، فاطمه مونس خواه و ساره امینیان توانستند به جدول اصلی صعود کنند اما از دور مسابقات کنار رفتند.

در مسابقات بخش دوبل (دو نفره) در مرحله یک هشتم نهایی تیم دو نفره فردوس فروغی و مبینا ندایی، بدمینتون بازان جوان ایران برابر فاتاسیا و لاریسا از اندونزی دو بر صفر تن به شکست داد.

مهرو روشنایی و آتنا آقاپور دو بر صفر برابر جی یو و تینگ کن از مالزی بازنده شدند و آیدا عنایتی و فاطمه فنایی دو بر صفر مغلوب لیما و ویرا از برزیل شدند.

تیم دوبل یگانه کرمانی و رومینا تاجیک دیگر تیم دختران ایران بود که در مصاف با یوآن و وانسا از اندونزی در دو گیم تن به باخت داد و از دور مسابقات کنار رفت.

به دلیل حضور ورزشکاران زن خارجی بدون حجاب، هیچ تصویری از مسابقات بخش زنان مسابقات بدمینتون جام فجر منتشر نشده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=88761

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.