5
نصر از گل نسترن مقیمی محافظت کرد

پیروزی نصر برابر پیکان در روز درخشان زینب کرمی

  • کد خبر : 88877
  • 21 بهمن 1401 - 14:07
پیروزی نصر برابر پیکان در روز درخشان زینب کرمی
نصر امید البرز مهم‌ترین مسابقه هفته هجدهم سوپرلیگ فوتسال زنان را در روز درخشش زینب کرمی سنگربان خود برد و شانس خود را برای قهرمانی افزایش داد.

به گزارش افرا ورزش، هفته هجدهم سوپرلیگ فوتسال زنان امروز جمعه ۲۱ بهمن با ۴ مسابقه برگزار شد و در مهم‌ترین مسابقه، نصر در سالن انقلاب کرج یک بر صفر برابر پیکان پیروز شد.

در این بازی بین دو ضلع از سه ضلع مثلث قهرمانی، پیکان برای دومین هفته متوالی شکست خورد و برای اولین بار از رتبه‌های اول و دوم جدول پایین آمد و در رده سوم قرار گرفت.

در مسابقه امروز نسترن مقیمی، بازیکن بابلی نصر در ابتدای مسابقه نصر را پیش انداخت و تیم فاطمه شریف تا پایان، مقاومتی جانانه برای این برد اقتصادی به نمایش گذاشت.

در این میان، زینب کرمی دروازه‌بان بااخلاق نصر ستاره بازی بود. او بارها و شجاعانه ناجی دروازه سرخ پوشان نصر شد و تیم را در کورس نگه داشت.

پیکان در نیمه دوم با آرایش پاور پلی به دنبال گل بود اما تیمی سراسیمه نشان داد. هر گاه نیز که پیکان در شرایط مناسبی برای گلزنی قرار می‌گرفت یا بی‌دقت بود یا با مانعی به نام زینب کرمی برخورد می‌کرد.

نصر حتی می توانست در نیمه دوم اختلاف را بیشتر کند اما ضد حملات این تیم به ثمر ننشست. فرزانه توسلی دروازه بان پیکان که با تبحرش در بازی با پا، به کمک پاورپلی پیکان آمده بود نتوانست به تیمش کمک کند.

نکته جالب این که به نظر می رسید فرزانه توسلی به عنوان یک دروازه بان، کم اشتباه تر از چند مهره دیگر پیکان است و توپ زیر پای او ایمن تر به نظر می آمد.

بهترین مهره پیکان در این بازی مارال ترکمان بود اما جوان اول فوتسال ایران که سال گذشته با نصر نایب قهرمان لیگ شده بود نتوانست خدشه ای به تیم سابقش وارد کند.

سوت پایان بازی، با شادی نصر همراه بود و بدین ترتیب نصر با 40 امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفت و پیکان 39 امتیازی در رده سوم ایستاد. این در حالی است که پالایش نفت آبادان با 41 امتیاز صدرنشین است.

نصر امید البرز با هر دو مدعی دیگر بازی کرده اما تیم نیلوفر اردلان بازی بزرگی با پالایش نفت آبادان در پیش دارد که نتیجه آن مسابقه تاثیر مستقیمی در قهرمانی این فصل ایفا می کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=88877

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.