5
هفته هجدهم سوپرلیگ فوتسال بانوان

مس رفسنجان ۱ حفاری ۵ | شکست ناباورانه مس در خانه

  • کد خبر : 88894
  • 21 بهمن 1401 - 14:40
مس رفسنجان ۱ حفاری ۵ | شکست ناباورانه مس در خانه
در هفته هجدهم سوپرلیگ فوتسال، حفاری توانست ۵ بر یک میزبان خود مس رفسنجان را شکست بدهد. آنها تیمی کاملاً متحول شده هستند.

به گزارش افرا ورزش، هفته هجدهم سوپرلیگ فوتسال زنان امروز جمعه ۲۱ بهمن با ۴ مسابقه برگزار شد و حفاری خوزستان توانست با برد برابر مس رفسنجان از منطقه خطر سقوط دورتر شود.

پیروزی قاطع و بی‌حرف و حدیث حفاری با حساب ۵ بر یک برابر مس آن هم در رفسنجان نشان داد برد اخیر حفاری در تهران برابر پیکان حادثه نبوده است.

خواهران پاپی قادر به همراهی حفاری در این بازی نبودند، سحر پاپی محروم و فاطمه پاپی نیز دچار مصدومیت بود. گفته می‌شود فاطمه پاپی ممکن است دچار پارگی رباط صلیبی شده باشد.

در تیم مس رفسنجان نیز هما آقایی عقب گیر مس محروم بود و بازی را از روی سکو تماشا کرد. غیبت او لطمه شدیدی به برنامه‌های دفاعی مس وارد کرد.

شگفتی‌ساز این بازی اعظم آخوندی، دروازه‌بان حفاری بود که توانست زننده یک گل تیمش باشد، دیگر گل‌های تیم فروزان سلیمانی  را الهام عنافجه (دوگل)، فاطمه حسینی و عصمت داوودی کیا به ثمر رساندند.

تک‌گل مس را نیز مهسا کمالی وارد دروازه حفاری کرد، این بازیکن با وجود مصدومیت برای تیمش کرد.

با این نتیجه مس در رده چهارم و حفاری در رده ششم جدول هشت تیمی سوپرلیگ فوتسال بانوان باقی ماندند. حفاری با گرفتن ۶ امتیاز طی دو بازی از پیکان و مس نشان داده که کاملاً متحول شده است.

برای فروزان سلیمانی، جای حسرت است که چرا این تیم سرحال را باید در هفته‌های پایانی لیگ در اختیار داشته باشد. از سوی دیگر عاطفه رضایی از حالا باید به دنبال تقویت تیمش در فصل آینده باشد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=88894

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.